Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2008

Μα δεν με θα και

Αν ξυπνήσεις το πρωί κι η καρδιά σου πάει να σπάσει, φίλο σύμμαχο θα βρεις. Μπόρα είναι θα περάσει. Αν στο δρόμο σου χαθείς και δεν ξέρεις που σε πάει,στην καρδιά φάρο θα δεις. Ας την να σε οδηγάει. Ξέρω ψάχνεις το γιατί και το ψέμα σ’ αρρωσταίνει. Σκέψου, "αυτό είναι η ζωή, καραβάνι που πηγαίνει". Σαν κι εσένα είμαι κι εγώ. Κλαίω, γελάω, αγαπάω. Καραβάνι είναι η ζωή και μαζί σου προχωράω. Έλα πάμε.
Ξέρω νιώθεις μοναξιά και τις νύχτες σε βαραίνει. Μα ταξίδι είναι η ζωή καραβάνι που πηγαίνει. Έλα πάμε... σαλαλαλααα

Καραβάνι Περρής Γιώργος Μουσική/Στίχοι: Haroche Raphael/Ρούσση Ρεβέκκα & Σουμέλας Σωκράτης

Δε ξέρω. Το άκουσα τυχαία. Θυμήθηκα. Σου λέει τίποτα; Μου λέει; Τίποτα. (Έχει ένα σπαστικό τουρουρου, δε πειράζει)

8 σχόλια:

phantom_pad είπε...

...Καραβάνι είναι η ζωή και μαζί σου προχωράω. Έλα πάμε...
έλα...

proserpina είπε...

Εγώ δεν κατάλαβα την παρομοίωση: αμα η ζωή είναι καραβάνι, η μοναξιά τί είναι; Το ψέμα τί είναι;

Μήπως η απάντηση είναι το "μπόρα είναι θα περάσει";

(τί να θέλει άραγε να πει ο ποιητής;)

kiara είπε...

"Well I'm just people watching
The other people watching me
And we're all people watching
The other people watching we
We're as lonely as we wanted to be
We're all as lonely as we wanted to be
Just as lonely as we wanted to be
I'm just you, you're just me
But it's only true if we believe" says Jack.
:)

αν ακούς είπε...

αυτο το τουρου τουρου με εκανε να μη μπορω να το ακουσω...στο γαλλικο δεν ειναι τοσο σπαστικο.
αυτα.

JoaN είπε...

phantoma_pad, σαλαλαααα

proserpina, να σου πω πως το καταλαβαίνω εγώ... η απάντηση είναι "πάμε παρακάτω έτσι ειν η ζωη, μη κολλάς, ρόδα είναι και γυρίζει, ό,τι δε σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό κλπ"

kiara, καλά τα είπε κι ο Jack!

αν ακούς, στο μισό κομμάτι είμαι σοβαρή κ όταν ξεκινάει το τουρουρου ξεσπάω σε γέλια...αυτα.

Narita είπε...

φεγγαράκι μου λαμρό φέγγε μου να περπατώ.. να πηγαίνω στο σχολειό να μαθαίνω γράμματα. γράμματα σπουδάματα του θεού τα..
πες το

an205 είπε...

Καραβάνι
Σταμάτης Δαγδελένης

Του ντουνιά ο στεναγμός
στην καρδιά μου φτάνει
καραβάνι καραβάνι

JoaN είπε...

narita,τώρα γιατί αυτό μου θυμίζει ανέκδοτο???
φεγγαράκι μου λαμρό φέγγε μου να περπατώ.. να πηγαίνω στο σχολειό να μαθαίνω γράμματα. γράμματα σπουδάματα του θεού τα..
πες το. Το πΑ, αλλά ήτανε ψέμααα σαλαλα


an205,δε το γνωρίζω το άσμα! Αλλά για άλλη μια φορά ξέχασες το σαλαλα.