Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2008

Να με δεν θα και που

Ξύπνησα νωρίς, χαράματα, στάζαν του θεού τα κλάματα και δεν έδιωξα από πάνω μου την γκρίνια καθώς τα μάτια μου ήταν λουστρίνια, νυσταγμένα κ βαριά.

Ξύπνησα και κατάλαβα πως τις τελευταίες ώρες στον ύπνο μου τραγουδούσα το στίχο «τρεις γερομπαμπαλήδες περιωπής» με τη φωνή άλλου.

Σηκώθηκα με τη σκέψη των τριών γερομπαμπαλήδων περιωπής.

Προβληματίστηκα, γιατί κανείς θα μπορούσε να χαρακτηρίσει αυτό το περιστατικό ως άσχετο…

Έλα όμως που πιστεύω πως ‘τίποτα δεν είναι άσχετο και όλα έχουν μια λογική εξήγηση’

Έλα όμως που δεν μπορώ με τίποτα την να βρω.

Έλα όμως που θα συνεχίσω να ζω και χωρίς να την μάθω.

Έλα όμως που υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες, η εξήγηση να πέσει πάνω μου όταν δεν θα την περιμένω. Όταν δεν θα την θέλω. Όταν θα νομίζω πως δεν την θέλω.


Κοιμήθηκα αργά, σηκώθηκα νωρίς, ξεκίνησα αργά και πάρκαρα νωρίς.

Ξυπνάς νωρίς, γελάς παντού, μια μέρα απλώνεται μπροστά σου
στην αγκαλιά του πρωινού ο ήλιος τρέμει στα μαλλιά σου
κι οι χωρισμοί και οι βροχές ποτέ ξανά δε θα σε βρούνε
και ό,τι ζεις ζήσ' το όπως θες δεν έχουν τίποτα να πούνε
Μ' αυτό το φως και τη ζωή ποιος πάει πάλι στη δουλειά του
γελάς κρυφά κι απ' το ταξί το σκας κι ανοίγεις τα φτερά σου
πετάς μακριά πάνω απ' τη γη και γίνεσαι ένα με τον ήλιο
βάζεις στο τέρμα μουσική και τραγουδάς όλο το ίδιο
Τι έχεις πάρει απ' τον ήλιο και θυμίζεις τη φωτιά
Τι έχεις πάρει κι από μένα και μου λείπεις ξαφνικά
και μου λείπεις ξαφνικά, και μου λείπεις
και μου λείπεις ξαφνικά σαλαλαλααααααααα

(προσοχή όλο και κάπου μπορεί να κάνει κλικ)

Γενικότερα, μ άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε ! ;)

6 σχόλια:

phantom_pad είπε...

Καλημέρα βρε τρελλό!

JoaN είπε...

Καλημέρεςςς :)

Narita είπε...

ειναι φανερό ότι κάτι σε απασχολεί εσένα..
κάτι θες να πεις.
έλα όμως λολ
που δεν έχω καταλάβει

JoaN είπε...

narita, λολ. Δηλαδή είναι απίθανο να είδα τους τρεις γερομπαπαλήδες περιωπής κλπ κλπ?
"Ομολογώ πως δεν σε καταλαβαίνω"(καψής)

-νταξ η συνέχεια ξεφεύγει αλλά δεν το κάνω επίτηδες. -

unlearn... είπε...

(εκτός τόπου και χρόνου ως συνήθως....)
Καλά ε μόλις είδα το βιντεάκι απο το προηγούμενο ποστ και πορώθηκα!
Τι φοβερό!!


Όπως και να χει (για να επανέλθουμε στο παρόν) καλά είσαι που τραγουδάς στον ύπνο σου κι ας είναι και οι τρεις γερομπαμπαλήδες περιωπής (χεχεχε) ...εγώ τελευταία βλέπω όλο κάτι εφιαλτικά, αγχωτικά όνειρα τρομερά αληθοφανή.

Λαλαλαλααα....!!

JoaN είπε...

ulearn, οτί είναι πορωτικό το βιντεάκι είναι. Ότι προτιμώ να ξυπνάω και όλη μέρα να λέω τρεις γερομπαμπαλήδες περιωπής, απ το ξυπνάω κατουρημένη απ το φόβο μ από εφιάλτες, το προτιμώ.
κιπ λαλαλαλινγκ εντ αη γουηλ κιπ σαλαλαλινγκ. Οκ?

Εκτός τόπου και χρόνου, να ζήσω μια φορά, σα ρόδα που κυλάαα στην άκρη εκεί του δρόμουυυ με τίποτα δικό μου, με πόδια δανεικά, να κάνω μια φορά τον γύρω όλου του κόσμου σαλαλα