Δευτέρα, 4 Φεβρουαρίου 2008

Να όπως θα και δεν αν

Φίλοι που απηυδήσανε με την πολιτική, το ρίξανε σε τέχνες και θυσίες.

Κι άλλοι ξυπνήσαν Έλληνες τόσο φανατικοί, βρήκαν τη σωτήρια τους χωρίς αμφιβολίες.

Κ κάποιοι άλλοι φίλοι μου, ίσως πιο πονηροί που μένουνε για πάντα αμφισβητίες. Παρ’ ολη τη διάνοια το ξέρω πως μπορεί. Το ξέρω πως μπορεί να βρίσκονται στα πράγματα μ όλες τις συγκυρίες.

Υπάρχουνε τα ένστικτα που ψάχνουν κάποιο στήριγμα κι έτσι δραπετεύω απ τις παρέες…

Λέω να την κάνω σιγά σιγάαα

Φίλοι που αποκτήσανε προσφάτως το παιδί, ύστερα από χρόνια αμφιβολίας. Μου λένε, ότι «γίνεται έτσι μια νέα αρχή» και το υποστηρίζουνε μα μέχρι υστερίας.

Και κάποιοι άλλοι φίλοι μου, λιγάκι εγωιστές και καλοπερασάκιδες στο βάθος, που πάντα προφητεύουνε χίλιες καταστροφές, να φέρνεις , λεν, ένα παιδί στον κόσμο αυτό είναι λάθος.

Το ξέρω πια πως πίσω απ τις ιδέες υπαρχουνέ να ένστικτα που ψάχνουν κάποιο στήριγμα κ έτσι δραπετεύω απ τις παρέες. σαλαλα


Φτάνω τα 100 ποστςςσΣσΣσΣσσσΣς.

Πέρασε ένας χρόνος ‘παρουσίας’ μου στην μπλογκόσφαιρα.

Τα περισσότερα μπλογκς που βολτάρω είναι υπο διάλυση ή επισήμως κλειστά.

Όσο ζωντανά και φωτεινά ήταν, τόσο μίζερα και στενάχωρα είναι τώρα.

Να τα παρατήσω κι εγώ; Όχι, ακόμα… αλλά… και δεν.. να … αν θα με …όταν και επειδή αφού όπως και.

Χαίρομαι που καταλαβαίνεις.

Κι όλο φεύγωω πριν μείνουμε μόνοι το τέλος μη δωωω σαλαλαλα

13 σχόλια:

kiara είπε...

;)

phantom_pad είπε...

δεν έχεις να πας πουθενά...
ακούς?

Mogwai είπε...

μη φυγεις αμα δε γυρισεις
τερμα οι χρησμοι του δραααματος

an205 είπε...

μαζί "βγήκαμε στον αέρα";;;;

Narita είπε...

narita
an all day and all night open blog

david santos είπε...

Hello, Johan.
Thanks for your posting and have a good day

JoaN είπε...

kiara, ;)

phantom_pad, είναι αλήθεια πως ένα προβληματάκι στην ακοή το έχω...

mogwai, μάλιστα

an205, ναι; Φεβρουάριο του 2007;

narita, έτσι λες.

αχ David, χρόνια κ ζαμάνια βρε παιδί! μη χάνεσαι!

jul είπε...

Ε, αφού σε χαιρέτησε και ο Σάντος...τι άλλο θες...:Ρ:Ρ:Ρ

JoaN είπε...

jul, αχαχα έλα ντε! (πάντα σχολιάζεις το ίδιο δευτερόλεπτο που ανεβάζω νέο ποστ!!!)

proserpina είπε...

Ma petite να τα αφήσεις αυτά τα αλλά… και δεν.. να … αν θα με …όταν και επειδή αφού όπως και. Οοορίστε μας! Κι εμείς τί θα διαβάζουμε δηλαδή αμα το κλείσεις το μαγαζί, ε; Ε; (αυτή η ανιδιοτέλειά μου θα με πεθάνει, I know)

JoaN είπε...

proserpina, ψιλο-ειρωνικό ήταν το ποστ μου για όλους εσάς που τα χετε παρατήσει.
Θυμάσαι τότε http://sozjo.blogspot.com/2007/04/blog-post_05.html
, εγώ έδωσα λύση τώρα στο γιατί δημοσιεύω αυτά που γράφω. Γιατί μ άρεσε όλο το επικοινωνιακό παιχνίδι. ΤΟ οποιό έχει σταματήσει εδώ κ πολλούς μήνες.
τεσπα... αφού μου άφησε σχόλιο ο David θα συνεχίσω :P

exitmusician είπε...

Δεν θα σταματήσεις κι εμείς θα επανακάμψουμε... Πώς θα σαλαλεύουμε όλοι εμείς οι ασαλάλωτοι χωρίς εσένα, μου λες;

JoaN είπε...

!!! (έκπληξη κ συγκίνηση)
exitmusician,χαχα! οκ. deal, δε θα σταματήσω κ σεις θα επανακάμψετε! Μπορούμε! :)