Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου 2008

Αν άμα θα


Λες και τρώμε το χειμώνα παγωτό
Λες και πέφτουμε σε τοίχους μ’ εκατό
Έτσι ανάποδα λυγάει το βράδυ αυτό, του νου τη βέργα
σαλαλα

Γυρίσαμε, αρρωστήσαμε, βήχουμε σαν γαϊδούρια, η φωνή έγινε ακόμα πιο βαριά, στο τηλέφωνο απαντάμε «Πίτσα χατ λέγετε παρακαλώ» και μου αφήνουν παραγγελία, τόση ώρα γράφω για μένα λες και είμαι πολλές, έχει κι αυτό την πλάκα του, τι τα θες μπορεί να ανεβαίνει ο πυρετός, αυτό που έχω το γράφει και στην εφημερίδα, είναι λέει η μια απ τις δύο αρρώστιες αυτού του μήνα, δεν μου λέει όμως ποιες θα είναι του επόμενου, μάλλον θα πρέπει να απευθυνθώ στην Μίριαμ, να ξέρω-με καταλαβαίνεις, πρέπει να προγραμματίσω, να οργανωθώ, να βάλω το κεφάλι μέσα, να ανασκουμπωθώ, να δουλέψω πολύ, τώρα με το ζόρι κάθομαι στην καρέκλα, αλλά να μου πεις δεν περνά αλλιώς η μέρα άμα είσαι στο ίδιο μέρος, παγώνει ο χρόνος και πιάνεσαι, να μου πεις παντού πιασμένη είμαι, πονάνε τα κόκαλααα, αχ να κάνω κ κανά ζεστό, τσάι, καφέ(αν και δεν τον έχω όρεξη= ιστορική στιγμή) και ξανά τσάι, δεν μπορώ άλλη τουαλέτα, γιατί τα αγαπημένα μου ροφήματα να είναι διουρητικά; Γιατί να κάνουν κυτταρίτιδα και να κιτρινίζουν τα δόντια; Πωω πονοκέφαλος, τέτοια ώρα τι μπορείς να κάνεις; Χαζοκουβέντες, ναι αλλά με προσοχή γιατί δε σου φταίει σε τίποτα ο άλλος. Ουφ κλάφτηκα κ σε σένα λιγάκι.
Να σαι καλά!



12 σχόλια:

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

κι εσύ να 'σαι καλά!

Mogwai είπε...

39 ο πυρετος?

kiara είπε...

Δεν είμαι σίγουρη πόσο εντός θέματος είναι αλλά...

"Μη ο πίπτων ουκ ανίσταται;"
(Ιερ.,κεφ.8,στ.4)

JoaN είπε...

Σπύρο Σ. (άντε να το δούμε κ αυτο!), Mogwai (όχι ευτυχώς), kiara(...) ΤΙ άλλα εσείςςςς;

Narita είπε...

Μια οικογενειακή με έξτρα μανιτάρια.

JoaN είπε...

narita, εφτασέεεεε

Narita είπε...

Ναι πίτσα χατ;
ο ίδιος είμαι πάλι..
δεν ήρθε τπτις..

JoaN είπε...

το καλό πράγμα αργεί μεσιέ! αναμένετε στο ακουστικό σας. Ευχαριστώ :P

(to kopi to pitσa ααχαχαχαχααχαχα)

Narita είπε...

Ναι; ναι; ναι ναι γεια σας εγώ είμαι πάλι ο ίδιος..
έπεσε η γραμμή πριν που ανέμενα στο ακουστικό μου..

(λολ το κοπή τη πίτσα; ελεος πέθανα χαχαχα)

JoaN είπε...

πέθανες; το κοπί το γέλιο :P

έπεσε η γραμμή; Η πιο σταθερή μου σχέση με πρόδωσε!

an205 είπε...

αφού απέκτησες βαθιά, αισθησιακή φωνή ήρθε κι η ώρα για μια νέα καριέρα.....
ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΜΕ...ΤΗΛΕΦΩΝΟ!
:0)

JoaN είπε...

επ οπ βαριά απλά είπα, ούτε βαθιά ούτε αισθησιακή. Άσε που τώρα βγάζω κ ένα περίεργο πνιχτό Νι. Τώρα που το λες όμως θα μπορούσα να τραγουδήσω ρεμπέτικο! χο χο χο