Δευτέρα, 3 Δεκεμβρίου 2007

Το αν θα πως


Και γυρίζω ευτυχισμένη με τα ψώνια
και στην πόρτα μου από πίσω βρίσκω χιόνια σαλαλα

Θυμάσαι την τελευταία φορά που χιόνισε στην Αθήνα;

Πειράζει που θέλω πάλι πάρρρρρα πάρρρρα πολύ να χιονίσει;

Θέλω να τριγυρίζω με τις ώρες σε χιονισμένους δρόμους. Μπορώ;

Είναι άδικο, δε νομίζεις;

Μα να υπάρχει χορός της βροχής και να μην υπάρχει χορός του χιονιού;

Να υπάρχουν τραγούδια πάρα πολλά για τη βροχή (π.χ. Πιρπιρούνα κ.ά.) και ελάχιστα για το χιόνι;

Εντάξει, το αποφάσισα. Θα γράψω ένα τραγούδι για το χιόνι και θα κάνω ένα νέο χορό γι αυτό. Θα τα μάθω σε φίλους κ γνωστούς.

Και αν δεν χιονίσει ούτε τότε, θα φύγω.


18 σχόλια:

Narita είπε...

σκέψου το..αν το κάνεις τόσο εύκολο
θα αχρηστεύσεις τη φράση
"βρε βρε σαν τα χιόνια"

Mogwai είπε...

κ εγω χεεεεεελω

an205 είπε...

...θελώ να πέφτει χιόνι όταν ξανάρθεις... σαλαλαλαλα

δεν το πιστεύω ότι το γραψα εγώ αυτό!!!

Just.ice είπε...

αν δεν σου έρθει έμπνευση μπορείς να παραθέσεις ένα all time classic:
Χιόνια στο καμπαααναριό, που Χριστούγεννα σημαίνουν.
σαλαλαλα :P

JoaN είπε...

narita, λες ε? Τότε θα λέμε το "χρόνια κ ζαμάνια", οπότε οκ.

mogwai, απαπαπα νάζι :P (σίγουρα θα σου δείξω κ το χορευτικό, θα το χεις θαρρω)

an205,εσύ το έγραψες. Στο λέω γω.

Just ice, μη βιάζεσαι στα σκαριά είναι το τρομέρο τραγούδι που θα φέρει το χιόνι στις περιοχές μας!

proserpina είπε...

Επίσης, απο δω και στο εξής η Τάνια θα τραγουδάει "κάθε φορά που θα'ρθεις χιονίζει" και ο Αλκίνοος "δεε μποορώωω, την καρδιά μου καίει η βροχή".
Αναμένουμε το τραγούδι κ το χορό, σε βιντεάκι στο youtube :PPP

ggk είπε...

let it snooooow..

Και εγώ θέλω χιονάκι!!! Πολύ πολύ πολύ!

JoaN είπε...

proserpina,αχαχα νομίζω πως αν δείτε το βιντεάκι στο youtube θα χιονίσει... (τελευταία έμαθα πως χρησιμοποιείται αυτή η φράση. πχ. πάμε για μάθημα σήμερα; μπα χιόνι..ή θα χιονίσει. = μέχρι να πάμε κλπ θα έχει πέσει χιόνι.το χεις; έμενε μου πήρε ώρα να το καταλάβω..! αχμμμ)

ggk, έτσι όλοι στο κλαμπ να ενωθούμε, να τραγουδήσουμε κ να χορέψουμε ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ. ;)

proserpina είπε...

Εεε κάπου το΄χασα...μια μετάφραση, πλιζ; :P

kiara είπε...

Καιρό είχα να μπω σε αυτό μπλογκ! Κακώς, πολύ κακώς! Εγώ μαζί σου στο τραγούδι του χιονιού! Και στη Λευκωσία πάνε χρόνια να χιονίσει!
σαλαλά και σε σένα!!!
:)

kiara είπε...

first snow

let it snow

the snow is dancing

ελπίζω να μην τα έκανα σαλάτες με τα λινκς! :)))

JoaN είπε...

kiara, έτσι έτσι όλοι στο χιονοκλάπμ! (μια χαρά τα λινκς, τέλειες φωτογραφιές!) :D


Δεν έχω έμπνευση για το τραγούδι, όλο κάτι χαζά μου 'ρχονται. Βοηθάτεεε

αν ακούς είπε...

εγώ την τελευταία φορα που χιονισε πολυ αναγκαστηκα να περπατησω 6 χιλιομετρα στις 5.30 το πρωι απο τη νικαια στο πασαλιμανι...ασε βρε κοριτσι μου...

JoaN είπε...

αν ακούς, έχεις κι εσύ τα δίκια σου, δε λέω. Αλλά ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ. εμενα με ρωτάς τι έγινε την τελευταία φορά που χιόνισε;;;;

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

παίζει να χιονίσει την Παρασκευή στην Αθήνα! Λες;

JoaN είπε...

Μη μου λες τέτοιαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

αν ακούς είπε...

τι εγινε;

JoaN είπε...

αχμ... με ρώτησες ...μάστα.