Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2007

Αν μα δεν θα

Που πήγαν που χαθήκανε, σε ποιες φωλιές κρυφτήκανε; Αυτοί που περπατούσανε μονάχοι και μιλούσανε: Του δρόμου οι φωνές. Του δρόμου οι φωνές… σαλαλα

Περπατώ περπατώ εις τον δρόμοοο ότανν ο κόσμοςς δεν είναι δω. Ξαφνικά (εκτός από το ότι θα το δεις πως όλα αλλάζουν, όλα φεύγουν κ όλα χάνονται ξανά) βλέπω έναν κομψό νέο να έρχεται καταπάνω μου και να μιλάει έντονα, κοιτώντας με. Νιώθω πως είναι θυμωμένος, δεν τον αναγνωρίζω, άρα έρχεται το ερωτηματικό στο συννεφάκι πάνω απ την κεφαλή μ: Τι έκανα οεο; Ποιος ειν’ αυτός; ΤΙ θέλει από μένανε; (ναι ερωτηματικό= 1 ερώτηση είπα, αλλά μετά το ποπ δεν έχει στοπ…) Ύστερα έρχονται οι πιθανές απαντήσεις: τρελός θα ‘ναι. Γμτ πάλι σε μένα έτυχε τρελός, να δούμε τι θα κάνει. Άνετη είσαι ΑΝΕΤΗ. Χασμουρίσου! Άντε ντε… πλησιάζει πλησιάζει τσουπππ βλέπω απ κάτω απ το πιγούνι του ένα καλωδιάκι μετέωρο και να χάνεται στο υπέροχο γκρι-ανθρακί πουλοβεράκι του. ΑΑΑΑ μιλάει στο τηλέφωνο τελικά. Φεύγει, δεν πάει άλλο πια χωρίζει γι αυτό έχει τέτοια έκφραση.

Πάρα πολλές φορές θα χει τύχει και σε σένα (θέλω να πιστεύω), να μπερδευτείς έτσι. Αυτό που με τρομάζει σ αυτούς, είναι πως μιλάνε πολύ έντονα, άντρες γυναίκες κ παιδιά. Έχουν βήμα συγκεκριμένο και δεν βλέπουν μπροστά τους. Έτσι θα πρέπει να τους προσέξεις μην πέσουν πάνω σου. Άσε που δεν έχουν χέρια συνήθως, γιατί κρατάνε 2 χαρτοφύλακες στο ένα και χάρτινο ποτήρι με «ζεστό αχνιστό καφέ» στο άλλο ή κρατάνε κοντά στο στόμα το χαντς φρι γιατί δεν ακούγονατι καλά! (τσάμπα το ονόμασαν έτσι) Ξέρεις κάτι; Δεν θέλω να ακούω τη συνομιλία κανενός! Ναι, έχει ένα ενδιαφέρον κοινωνικοπολιτικό (ειδικά όταν «συνταξιδεύετ»ε για αρκετά λεπτά, όπου έχεις χρόνο να ακούσεις κουβέντα και να παρατηρήσεις ρουχισμό, κατάσταση μαλλιού κλπ κλπ) αλλά τελικά δεν θέλω.

ΤΟ χειρότερο όμως (ήταν πως δεν ήσουν μόνο εσύ, στο σάιτ της αμαρτίας ήσασταν όλες μαζί σαλαλα) είναι ότι έχω πάρα πολλά κοινά μ’ αυτούς. Αν το καλοεξετάσεις είμαι σε χειρότερη κατάσταση. Κατά κύριο λόγο περπατώ όχι απλά με γοργό βήμα… αλλά με ταχύτητα φωτός και πότε βλέπω μπρος μου πότε όχι (όχι όμως σε σημείο σκουντουφλάω σε ατσαλάκωτα σακάκια στα φανάρια κλπ κλπ) και το μυαλό μου γεμάτο σκέψεις και μουσικές. Δεν μιλάω στο τηλέφωνο. Δεν έχω (θείο) χαντς φρι και να ήθελα το κινητό που έχω δεν μου δίνει αυτή τη δυνατότητα- το δικαίωμα βρε αδερφέ (καιι δικαίωμαα δεν έχω πια να σου μιλώ σαλαλα χο) (σταματάω να γράφω γιατί γελάω και θυμάμαι αντιδράσεις διαφόρων που βλέπουν το αρχαίο κινητό μου). Να δεις τι σου χω για μετά… Συχνά (όταν είμαι βιδωμένη, άρα συνέχεια :P) τραγουδάω σε σεβαστή ένταση. Βλέπουν τα χείλια μου να ανοιγοκλείνουν και όταν περάσουν από δίπλα μου θα ακούσουν το ματζόρε μου. Κάποιες άλλες φορές … ας μη το συνεχίσω το θέμα χοντραίνει. Τρελαίνομαι; (μια κρυώνω μια ζεσταίνομαι; Σαλαλα) ΤΕΕΕρλαίομαι ΤΤΤΕΕΡλαίνομαιιιιι σε μαύρη αράχνη δένομαι κι όταν σε δω ανασταίνομαι σαλαλαλα.

Φλέγονταν μα δε καίγονταν τα λόγια, που δε λέγονταν. Ποιοι και γιατί τους διώξανε σαν κλέφτες τους στριμώξανε σε βράχους κ ερημιές, σε βράχους κ ερημιές αααα

Ξέρω το πώς. Ξέρω το ποιοι. Μα πώς να βάλεις μουσική στην άχαρη τη συλλαβή; Τους έχουν διώξει όλοι αυτοί, που αντί γαρύφαλλο στ’ αυτί έχουν σφηνώσει ένα Hands free eeee σαλαλα

14 σχόλια:

an205 είπε...

Θυμάμαι την εποχή με τα ΓΟΥΟΚΜΑΝ (κι ακούω γουόκμαν σαλαλαλα...) που μόλις βάζαμε τα ακουστικά αρχίζαμε τα γκαρίσματα ΡΟΟΟΟΟΞΑΑΑΑΝ σαλαλαλαλα.... οπότε ό,τι βρισκόταν σε απόσταση 50 μέτρων κι είχε αυτιά εξαφανιζόταν...

JoaN είπε...

an205, βαριά θα ήταν αυτά ε? :P Πάντως δεν τόσα χρόνια τόσες ώρες μέσα στα μέσα δεν έβαλα ποτέ ν ακούσω μουσική.Δεν μ αρέσει να απομονώνομαι!

an205 είπε...

ΘΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ:
an205 k sto diko moy! tinos isi si? :P

an205 είπε...

άστο το 'χω....
όλοι από το ίδιο χωριό είμαστε...

JoaN είπε...

an205 a geia soy !

Narita είπε...

χωρίς mp3 πλέον η ζωή μου ,σε μεσα μεταφοράς και δρόμους, είναι άχαρη, τσίχλα πες το....

JoaN είπε...

to lew tsixla dixws zaxarhhhh salala!

αν ακούς είπε...

σαν τους χαζούς έχουμε γίνει όλοι... κάποτε ήταν μετρημένοι και ξεχώριζαν στους δρόμους, τωρα είμαστε όλοι ετσι...χαζοί...

JoaN είπε...

ουφφφ

[Germanos] είπε...

δεν μου αρεσουν τα ακουστικα , μου θυμιζουν γεράματα κτλ

JoaN είπε...

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ετσι απλά! ΓΕΙΑ σου ρε [germane]!

Mogwai είπε...

ωραια επιχειρηματικη ιδεα....hands free με μορφη γαρουφαλου

exitmusician είπε...

Συμφωνώ με Narita, χωρίς mp3 δεν παίζει βόλτα ούτε μέχρι το περίπτερο!

Άσε που το hands free είναι πολύ out και οι κάτοχοί τους που το παίζουν μούρες πρέπει να σταυρώνονται επίτόπου.

JoaN είπε...

mogwai, ναι αλλά νομίζω πως θα πιάσει μόνο στην Κρυουλία.

exitmusician, τι ωραία που το διατύπωσες. Αυτό ηθλενα να πω!