Πέμπτη, 8 Νοεμβρίου 2007

Με και αν όπως

Αυτά που λες με τον φίλο Θωμά! Όλο μιλάει, αφού να φανταστείς το τηλέφωνο έχει γίνει η προέκταση του χεριού του. Όμως πολύ ασχοληθήκαμε θα μου πεις και θα το δεχτώ. Όλο θέλω να θέσω κάποια θέματα όλο τα πάω γύρω γύρω… άλλα ήθελα να γράψω, άλλα μου πάει στο χέρι, άλλα με βλέπω να γράφω (άλλα θέλω κι άλλα κάνω πώς να σου το πω σαλαλα). Μιας και υπάρχει αυτή η σύγχυση στο μυαλό μ και ο πυρετός στον ορίζοντα είμαι σίγουρη πως ό,τι κι αν ακολουθήσει δεν θα είναι κατανοητό. Όποτε μη διαβάσεις άλλο και χάσεις τον χρόνο σου, μη σου χω κ υποχρέωση , κατάλαβες.

Τις τελευταίες βδομάδες συμπλήρωνα το βιβλίο πρακτικής άσκησης, καθώς πέρασαν οι 6 μήνες και έπρεπε να το παραδώσω! (Ναι, τελευταία στιγμή το έκανα, αλλά κάθε μέρα τα έγραφα όλα όσα έκανα σ ένα ημερολόγιο πρόχειρα.) Όμως σκεφτόμουν, πως εκτός από τα του επαγγέλματος έμαθα πολύ σημαντικότερα πράγματα τα οποία δεν γινόταν να γράψω. Δεν αναφέρομαι στα προσωπικά ζητήματα των συναδέλφων μου, ούτε στα προσωπικά ζητήματα του ‘κοινού’ μας. Πέρασαν έξι μήνες χωρίς να το καταλάβω. Ήμουν σε μια δουλειά με ονειρικές συνθήκες: 5 λεπτά με τα πόδια (για να πάω στη σχολή έκανα μιάμιση ώρα), συνάδελφοι και προϊστάμενοι τέλειοι Άνθρωποι, γνώστες της δουλειάς τους, ευσυνείδητοι, δραστήριοι, με χιούμορ, ψηλοί, ξανθοί με μπλε μάτια. Χοχοχο Το σίγουρο είναι πως όλα αυτά μαζί δεν θα τα ξαναβρώ. Θα μου λείψουν όλοι τους.

Όπως θα μου λείψουν και οι «πελάτες» μας (χρήστες, αναγνώστες, κοινό). Είναι αλήθεια πως ερχόντουσαν πολλοί τρελοί, κυριούλες που γινόντουσαν δυναμικές σ’ εμάς διεκδικούσαν τα δικαιώματά τους (= να πάρουν 8 βιβλία ενώ δικαιούνται δύο), διαμαρτύρονταν που τις αδικήσαμε κατάφορα (=χωρίς κάρτα δεν γίνεται να πάρουν βιβλίο)και μόλις πήγαιναν στο ΙΚΑ ‘χάναν τη μιλιά τους πήγαιναν από όροφο σε όροφο αδιαμαρτύρητα. Άλλοι που ντρεπόντουσαν μόνο και μόνο που μου μιλούσαν και ρωτούσαν αν επιτρέπεται να ανασάνουν! Κάθε καρυδιάς καρύδι.

Έπειτα ήταν και τα παιδιά και οι εκδηλώσεις στην παιδική…Ο Κωστής της πρώτης δημοτικού μαθητής, που ήταν λίγο πιο έξω απ την καρδιά των γεγονότων, οι συμμαθητές του τον κορόιδευαν γι αυτό, η δασκάλα του έλεγε ψιθυριστά και πάνω απ το κεφάλι του «Μάλλον έχει πρόβλημα», με έντονο ενδιαφέρον για ουσιαστικότερα πράγματα, με έξυπνα ματάκια και έπαιρνε εκφράσεις μεγάλου ανθρώπου. Ναι, ξέρεις κάτι είχε μεγάλο πρόβλημα.. και θα έχει μεγαλύτερο στο μέλλον… είναι πανέξυπνος. (Τρεις αδερφές κι εσύ το αγρίμι το μεσαίο που έτρεχες σα θεριό στα δάση… τι να το κάνουμε αυτό που δε διαβάζει… Η Βίκυ δε θα σπουδάσει σαλαλα) Μετά ήταν τα δυο αδερφάκια, η Ελένη κι ο Πάνος:

-Η Ελένη έχει ξανάρθει εδώ την ξέρεις;

-Όχι, εγώ είμαι πάνω κανονικά…(στην Ελένη) Με Θυμάσαι;

-Τσου, Πως σε λένε;

-Ιωάννα..

- ιιι τι έπαθες εδώ; (δείχνοντας το δεμένο χέρι)

- Χτύπησα;

-πωπω! (μου ξεφυλλίζει ένα βιβλίο με τέρατα και νεράιδες, η μητέρα του να θέλει να φύγουν κ αυτός να με ρωτάει αν φοβάμαι τα τέρατα που έδειχνε)

-Αχ μη αυτό είναι απαίσιο…

-Ναι ναι ξέρεις πιο άλλο είναι απαίσιο; Αυτό..; ε;

-Ναι ναι… (το ξεφύλλισε 3 φορές)

-Εγώ δεν φοβήθηκα καθόλου!

-Μπράβο είσαι γενναίος!

-Έλα Πάνο πάμε τώρα… άστο το βιβλίο εκεί κ πάμε άσε την κοπέλα…

-Καλά το βάζω εδώ και πάρ το και μόνη σου και δες το. ΤΙ θες; Να στο ξεφυλλίζουμε λες και είσαι μωρό;

-Κυρία να πάω τουαλέτα;

-Κυρία να βάλω μια πεταλούδα εδώ; Τσς δεν μ αρέσει…!

Κλπ κλπ

-Ξέρετε επειδή είδα πως έχετε 3 κάρτες στο ίδιο όνομα θα σκίσουμε τη μία...

-Γιατί;

-Γιατί το κάθε μέλος πρέπει να έχει 2 κάρτες.

-Μα πως γίνεται τόσα χρόνια να έχω αυτές τις κάρτες;

- (δεν γίνεται χρυσή μου, απλά είχες καθυστερήσει βιβλίο, δήλωσες απώλεια κάρτας, σου έβγαλα καινούργια- είναι τα δικά μου γράμματα- και τώρα που επέστρεψες το αργοπορημένο βιβλίο φάνηκε η αφηρημένη πράξη σου…..μη το θέσω αλλιώς.) Ναι, έχετε 2 κάρτες σε αυτό το όνομα και 2 στου άντρα σας. Τώρα όμως δεν γίνεται να έχετε τρεις στο δικό σας όνομα.

- Και πως μου τη βγάλατε; (εκνευρισμένη φανερά)

-Ίσως να την χάσατε, μας το δηλώσατε και σας βγάλαμε νέα κάρτα. Εφόσον βρέθηκε η παλιά σας…

-Δε ξέρω τώρα τι μου λες… μικρό αν μου τα λες όπως θες θα μπω μέσα και θα τα κάνω… (λαμπόγυαλο; Πες τα, πες μου και σε ποιο βιβλίο το διάβασες να μην το διαβάσω)

-Βεβαίως να σας φωνάξω τον προϊστάμενο μισό λεπτάκι (και πάω προς το γραφείο)

-Όχι όχι όχι…άστο τώρα γιατί βαριέμαι. Τι μου λες να κάνω τώρα δηλαδή; ………

κλπ κλπ

-Γεια σας! (παππούς με μάτι κουκούτσι ελιάς, γυαλί πατομπούκαλο χαιρέτησε τον συνάδελφο… τσουπ με βλέπει και συνεχίζει…) Αααα! Γεια σας! Κοπέλες δε θέλω άντρες κοπέλες θέλω. Για πες μου κοπέλα μου έχετε το ταδεμπλα μπλα μπλα;
- Ναι, μισό λεπτό να φέρω το λεξικό να τα δούμε γαλλοελληνικό είπατε…

(πάω του δίνω το λεξικό απλώνει χεράκι έλα κοπέλα μου εδώ να μου διαβάζεις κλπ κλπ τελικά με φώναξαν για μια δουλειά τάχα μου, έφυγα και με αντικατέστησε άλλος.)

Άπειρες ιστορίες έχω να σου λέω. Ήρθα σε επαφή με πολύ κόσμο και αυτό κάποιες στιγμές μπορεί να ήταν δύσκολο για μένα, αλλά και ενδιαφέρον… αχ… Θα μου λείψουν όλοι οι τρελοί!

Μιας και τελείωσε κάτι ωραίο είπα τσουππ να πάω στην όμορφη Σύρο για μερικές μέρες. Εκεί…

Όμως πότε πέρασε ο καιρός...


Πέρασε ο καιρός, παιχνίδι αλλιώτικο που χάθηκε στο φως, τα μεσημέρια, μίλα μου...σαλαλα

7 σχόλια:

ggk είπε...

Είσαι και εσύ παιδί μου librarian;;;; Έφυγα από την πρακτική μου (η οποία είχε παραταθεί αρκετά με μία σύμβαση) με ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια συναισθήματα με εσένα! Μάλιστα αν δεν με μπέρδευε η φάση με το ΙΚΑ θα ήμουν 100% σίγουρη ότι κάναμε πρακτική στο ίδιο μέρος.

Με το καλό να πάρεις στα χέρια το πτυχίο σου και καλή επαγγελματική αποκατάσταση :)

Καλημέρα!

JoaN είπε...

ggk, ναι είμαι είμαι(δηλ κοντεύω να γίνω κ με τη βούλα)! αυτό με το ΙΚΑ δεν εννοω πως είναι στο ίδιο μέρος... (εννοούσα πως εκεί που πρέπει δεν μιλάνε καθόλου κ έρχονται στη βιβλιοθήκη να κάνουν μαγκιεςχωρίς αιτία!!!!!!!
Σ ευχαριστώ πολύ! ΑΜΗΝ :)

an205 είπε...

ΛΟΥΚΟΥΜΑΚΙΑ ΘΑ ΦΑΜΕ;;;
ΚΟΝΤΟΧΩΡΙΑΝΗ!!!

JoaN είπε...

Ax asta na pane me ta loykoymia... ta fagame! (ta koybaloyse eytyxws allos k ta efaga allos :P) :DDD

an205 είπε...

ΑΝΤΕ ΒΟΛΕΥΟΜΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΧΑΛΒΑΔΟΠΙΤΑ!!!

Narita είπε...

Σε όλους μας θα λείψουν και λείπουν οι τρελοί...
αν και δεν μου αρέσει αυτή η λέξη


(το λείπω εννοώ)

JoaN είπε...

an205, τι καλόβολος! :P

narita,ουυφφ...