Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2007

Με να και όταν

Κουκλοθέατρο. Δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που είδα. Ίσως στις πρώτες τάξεις του δημοτικού, είχαν φέρει στο σχολείο κάποιους …όμως δεν πρέπει να ήταν τόοοσο ωραίο όσο αυτό που παρακολούθησα πριν μερικές μέρες!

Το πόστο μου ήταν να τραβάω φωτογραφίες (κυρίως τον κόσμο που είχε μαζευτεί) και ενώ τραβούσα άκουγα και γέλαγα συνέχεια. Έχω ξανατραβήξει φωτογραφίες σε εκδηλώσεις με καραγκιόζη ή με παραμύθια και κάποια στιγμή δεν πρόσεχα καθόλου. Αφοσιωνόμουν σ’ αυτό που είχα να κάνω, καθώς δεν γινόταν κάτι άλλο περισσότερο ενδιαφέρον.

Όμως αυτή τη φορά, πέρασα τέλεια!

Και « Ο Τρομάρας» συνετέλεσε σ' αυτό και οι κοπέλες από την παραμυθοχώρα
(
http://www.kivotosmython.gr/shop/greek/index.asp) ήταν τέλειες! Την επόμενη φορά θα πάρω με το ζόρι φίλους και γνωστούς να δουν!


6 σχόλια:

kouneli είπε...

ωραίο ακούγεται...εγώ θα ερχόμουν και χωρίς ζόρι!

[Germanos] είπε...

το κουκλοθεατρο μου αρεσε απο μικρό

JoaN είπε...

κουνέλι, ναι ναι έλαααα :D

[germane], εγώ δεν ήξερα πως μ αρεσε :P έλα κ συ ντεεε

T.ari είπε...

Ωραία πράγματα!
Να τα θυμάσαι και να κλαίς, να θες να ξαναγυρίσεις πίσω!
Τί να πω στα ξαδερφάκια μου, που βιάζονται να μεγαλώσουν και να γίνουν κανονικοί άνθρωποι!
Μάλλον,μικρός και γω τα ίδια έλεγα..

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

όλοι πρέπει να το δουν!

JoaN είπε...

t.ari, να τους πεις να δουν κ αυτα το κουκλοθέταρο! (να κ ο Σπύρος Σ. το λεεί)

Σπύρο Σ., πες τα πες τα