Τρίτη, 17 Ιουλίου 2007

Με στα και των

Πέρασε ο καιρός.(Παιχνίδι αλλιώτικο που χάθηκε στο φως. Τα μεσημέρια, μίλα μου. σαλαλα)

Πέρασε ο καιρός από τότε που σου είπα για την τελευταία συναυλία παρακολούθησα. (Ναι, πάλι στο Δεληβοριά αναφέρομαι. χο ανέκδοτο θα καταντήσει)Πέρασε ο καιρός και πήγα σε γιορτή αποφοίτησης με σχολικά και όχι μόνο συγκροτήματα (χοχοοχοχοχο- 11/6)),σε Συμρνέικη βραδιά (22/6),στην Αρχιτεκτονική στον Νέο Κόσμο (23/6), στη γενέθλια συναυλία για τα 15 χρόνια Αctive Μember στο άβολο θέατρο Πέτρας (13/6), στον Κραουνάκη στο Κηποθέατρο Παπάγου με 43βάλε βαθμούς Κελσίου (25/6), στους Μάλαμα- Ιωαννίδη στο ΑΒΟΛΟ θέατρο Πέτρας (9/7),στο Live σινέ Πέραμα στις 8/7.


Θα σταθώ σε ελάχιστα σημεία (λέω...).

Στον Κραουνάκη ο κόσμος μαζεύτηκε γύρω στις8 και έκανε μια ουρά μπροστά από την πόρτα, πολύ μαζεμένη και συγκεκριμένη. Επικρατούσε βέβαια ρυτίδα και βεντάλια, αυτός είναι ο ένας λόγος (ηλικία). Ο άλλος πιστεύω πως ήταν 'μόνο οι "χρήστες"' (βλέπε βιβλίο Κραουνάκη "μόνο για χρήστες"). Ακόμα, και ένα παράπονο που διατυπώθηκε ήταν πολιτισμένο:
50βάλε άντρας λιγα βήματα μακριά απ το ταμείο, απευθύνεται στην γυναίκα που είναι μέσα.
-Πιστεύετε πως είναι σωστό να περιμένουμε εδώ όρθιοι με τέτοια ζέστη; (ώρα 8:20) Απ τις 8 έπρεπε να μας είχατε βάλει μέσα.

Δεν άκουσα τι του απάντησε, όμως κανένας άλλος δεν συμφώνησε μαζί του και μάλιστα αρκετοί γελούσαν με την παρατήρησή του! 8:30 μπήκαμε μέσα και αμέσως γέμισε = ήταν όλοι εκεί στην ώρα τους!!! Το μάτι μου πήρε πολλούς ηθοποιούς, των περισσότερων τα ονόματα μου διαφεύγουν.
Πίσω που έκατσε ένα ζευγάρι ερωτευμένο. Οκ, να δεχτώ το σλπατς σπλουτς στο αυτί μου, όμως δεν ανέχομαι συνεχή ειρωνικά σχόλια για ό,τι συνέβαινε στη σκηνή. Όχι, δεν τους έβρισα εγώ, αλλά η διπλανή μου γυναίκα- ρυτίδα βεντάλια (60 δώσε)!
-Σας παρακαλώ νεαροί μου! Μη μιλάτε άλλο πια! Εμάς μας αρέσει. Αν δε σας αρέσει φύγετε!
-Δεν μίλησα τώρα! (χεσμένος ο νεαρός,λες και του έκανε παρατήρηση η δασκάλα...ευτυχώς σταμάτησαν..σταμάτησε.. κυρίως ο ένας μιλούσε...)


Το Θέατρο Πέτρας στην Πετρούπολη.
Το θέατρο Πέτρας στην Πετρούπολη είναι ένα άβολο θέατρο. Το θέατρο Πέτρας στην Πετρούπολη είναι ένα άβολο θέατρο επειδή δεν βολεύεσαι να κάθεσαι πολλές ώρες(λεπτά, δευτερόλεπτα)(πιάνεται ο 'ευγενικός σου', η μέση σου, ο αυχένας σου κλπκλπ). Ελπίζω να μην ξαναχρειαστεί να πάω στο Θέατρο Πέτρας στην Πετρούπολη που είναι άβολο, γιατί θα τσακωθώ με όλον το κόσμο... Αν χρειαστεί να πάω στο άβολο θέατρο Πέτρας στην Πετρούπολη ελπίζω να είναι η φίλη Β. μαζί να γίνει πανικός να γουστάρουμε όμως! (Θα σου εξηγήσω την επόμενη φορά)

Λοιπόν, δε ξετρελάθηκα από αυτή τη συναυλία! Οκ καλά ήταν, αλλά δεν... Περίμενα κάτι παραπάνω και από την συνάντησή τους! (τα είχα όλαα μια φοράα μα ήθελαα παραπάνωωω σαλαλα)

(Εδώ και μερικά ποστ έχουν εξαφανιστεί τα κουμπάκια που μου επιτρέπουν να φτιάξω την στίχηση του κειμένου, τη γραμματοσειρά, το χρώμα των γραμμάτων κλπ κλπ ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑ ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ?)

13 σχόλια:

αν ακούς είπε...

την τελευταια φορα,λοιπόν που πήγα σε συναυλια ήταν η μάζωξη στο Ελληνικο των Παυλίδη,Διαφανων Κρίνων,last drive και Αγγελάκα πριν απο 2 βδομάδες. μπροστά μου ηταν ένα ζευγάρι νεαρό,το κοριτσακι ξανθο πεταχτουλι που δεν σταμάτησαν να φιλιούνται. παπαριασαν τα χειλια τους!!! καποια στιγμή ενοχλήθηκα απο το θεαμα κι εκεί ηταν που σκεφτηκα"μηπως γερνάω?"

[Germanos] είπε...

εγω δεν αναρωτιεμαι , ειμαι γερος

(πατα το διπλανο tab , δεν εισαι στο compose)

JoaN είπε...

αν ακούς, η επόμενη σκέψη ποια ήταν? (έχει σημασία) το ζευγάρι στο οποιό αναφέρομαι ήταν δυο πεταχτούλικα αγοράκια.

[germane], δεν έβαλες τόνος,. Ξαναγράψε το σχόλιο να απαντήσουμε :P

(δε σαλεύει τίποτα....)

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

πήγε σε συναυλία και δεν της άρεσε. Πιάσε Μελωδία!

[Germanos] είπε...

δεν βαζω ποτε τονους

JoaN είπε...

Σπύρο Σ. χαχαχα συμβαίνει κ στις καλύτερες οικογένειες μου είπαν.

Γερμανε, θεμα αρχης? οκ.

αν ακούς είπε...

μετά απο λίγο είδα και κατι 20χρονους δίπλα μου να τους σχολιάζουν οπότε παρηγορήθηκα,αλλα η σκέψη με ακολουθεί ακόμα...ακομα γελάω με τον γερμανό!!!

Gogo είπε...

Exeis analavei tin elliniki skini esi e;;; xaxaxaaxaaa!!

Pantws egw exw arxisei na ginomai kagouri stis sinauvlies kai na plakwnomai me opoious pane na mou ferthoun kagourotera!

JoaN είπε...

αν ακούς, ααα οκ..

GoGo, καλέ ναι. Την έχω υπό την προστασία μου :P
Ωστέ καγκούρι ε? κανόνισε μη πιαστουμέ μαλλί με μαλλί καμιά μέρα :p (τώρα έρχεται ωραία ιστορία να γουστάρεις.)

[Germanos] είπε...

ολοι γελάνε μαζι μου ιντιιντ

JoaN είπε...

[germane], Mου πήρε ώρα να καταλάβω το σχόλιό σου και ναι, ΤΩΡΑ γελάω κι εγώ :P

Narita είπε...

για συναυλία πάλι..δε σχολιάζω και πετάω το
άσχετο/bonus commnent για την ιστορία... με άρεσε αν και πράγματι μας τέλειωσες απότομα. το χετε το χετε...

JoaN είπε...

narita! aaa!! ooo!! (eisai zwntanos)

poy de sxoliazeis, de sxoliazw. apantw sto άσχετο/bonus commnent (ΛοΛ), eyxaristoyme eyxaristoyme!

apoootoomaaa to teleiwwsaa apotomaa salalala