Παρασκευή, 6 Ιουλίου 2007

ΤΟ αν και

Ο narita και ο specter πριν πολύ πολύ καιρό έγραψαν τους 5 «αγαπημένους» τους προορισμούς και στη συνέχεια ζήτησαν να πάρουμε κ μεις σειρά…

Λοιπόν η λέξη προορισμός με μπερδεύει. Δεν είμαι σίγουρη για την ακριβή της σημασία.. Κάτι δε μου πάει καλά με την φάση της… ΑΣ ΔΩ στο λεξικό ώστε να μπουν τα πράγματα στη θέση τους…

Προορισμός (ο) ουσ. [< αρχ. Προορισμός < προορίζω] ο εκ των προτέρων καθορισμός║ αποστολή, κλήρος║ τελική κατεύθυνση. (μείζον ελληνικό λεξικό, εκδ. Τεγόπουλος- Φυτράκης, 1999 )


Δεν ξέρω τι να γράψω…Μου χει κάτσει άσχημα αυτή η λέξη…οπότε λέω να εκμεταλλευτώ την ιδέα που μου ‘δωσε ο narita. Είπε να γράψω τα 5 καλύτερα μέρη που είδα τον Δεληβοριά επί σκηνής…οχοχοχοχο (βλακεία)

1] Στην Πειραιώς (το πόσο που διαφεύγει… 112 ίσως? Μπα..)επί «Χάλια» με ελαχιστότατο κόσμο.
2] Στον Ζυγό σε μια τέλεια παράσταση, χρονιά κυκλοφορίας του «Καθρέφτη».
3] Στο Μετρό μαζί με τον Ζακ Στεφάνου, σε μία καταπληκτική παράσταση.. με καρτουνοκόνσεπτ. Ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του «καθρέφτη».
4] Στον Ζυγό το 2007 για την παρουσίαση του «έξω»
5] Σε μια συναυλία με τραγουδοποιούς με τις κιθάρες τους (μόνο) για μια γενέθλια συναυλία του Μελωδία στο Βράχων. (άσχετο αλλά να γιατί να μην γίνει ντιβιντί γι αυτή τη συναυλία? Άστο ξέρω.. :P)
6] Στο Βράχων το 2007(βλέπε no 4).

ΔΕΣ ΑΥΤΟ:http://mousikaproastia.blogspot.com/2007/06/blog-post_27.html

Κι εκεί προς το μέρος του λάμπει ένα φως, μου δείχνει πως είναι ο προορισμός σαλαλα (Δεληβοριάς)

Θα πάρω μια ψαρόβαρκα το μωρό μου θα πάρω μια ψαρόβαρκα, να πα να βγω στην Πάρο, να πα να βγω στην Πάρο…
Θα πα να βρω τον Βεντουρή, θα πα να βρω τον Βεεντουρή,
Που χει το τρεχαντήρι και γιο καραβοκύρηηη, που χει το τρεχαντήρι και γιο καραβοκύρηηη,
Ν’ αράξουμε στον Αμπελά, το μωρό μουυ, ν’ αράξουμεεε στον Αααα μπε λά,
Που ναι το πανηγύρι, που ναι το πανηγύρι,
θα πάμε να καλάρουμεε… σαλαλαλα

7 σχόλια:

[Germanos] είπε...

ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΡΕ ΤΖΟΑΝ!

:)

[Germanos] είπε...

Αν παει ο Δεληνοτιάς στην Πάρο το καικι μου θα πάρω

Specter είπε...

Το Φυτράκη μου μέσα... Στον Αμπελά στον Αμπελά επειγόντως :-)

an205 είπε...

Θα πάρω σιδερόβεργα Παναγιά μου Θα πάρω σιδερόβεργα
μολότοφ κι αλυσίδες και θα τα κάνω βίδες
μολότοφ κι αλυσίδες και θα τα κάνω βίδες
Θα πάω στον Καραμπελιά Παναγιά μου Θα πάω στον Καραμπελιά
που χει λεβέντες νέους αναρχικούς κι ωραίους\
που χει λεβέντες νέους αναρχικούς κι ωραίους
ΩΠΑ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

JoaN είπε...

[germane], χαχαχα αν πάει ο Δελήβορίνος στην Πάρο θα πάω τρέχοντας :P (συνδυάζονται έτσι 2 μεγάλες αγάπες)

specter, ουσιαστικά αν έγραφα για μέρη ο Αμπελάς θα ήταν ο πρώτος κ ίσως ο μόνος ...

an205, ετσιι
ΕΛΤΑ ΗΠΑΠ ΗΣΑΠ ΟΣΕ
ΟΓΑ και ΦΚΕ
ΕΠΕ ΟΕ ΑΕ ΥΠΠΕ ΚΟΥΠΛΕ
ΔΕΗ ΠΑΣΟΚ ΚΑΠΗ ΟΤΕ
ΚΥΣΥΜ ΚΥΣΕΑ ΓΕΕΘΑ ΓΕΣ
ΚΚΕ ΣΕΛΕΤΕ ΚΑΤΕ σαλαλαλαλαλαλαα (εδώ και δυο μήνες το ακούω κάθε πρωί πριν πάω στη δουλεiά... :P)
τι έγινε με τους Γιάννηδες κ τους κάναμε πέρα ε??? θα λυπηθουν τώρα χοχοχο

pietà είπε...

ΧΕΧΕΧΕΧΕΧΕΧΕΧ!!!!!!

JoaN είπε...

pieta xoxoxoxoxo :P