Δευτέρα, 25 Ιουνίου 2007

σαπλάιZzzZZzzZZzzzzZZzz

Το περασμένο Σάββατο (23/6) είχα τα γενέθλιά μου. Από καιρό σκεφτόμουν τι να κάνω, πώς να τα γιορτάσω. Τα τελευταία 4 χρόνια ανήμερα των γενεθλίων μου πάω σε μια συναυλία και μια άλλη μέρα «βγάζω» έξω τα φιλαράκια. Φέτος δεν ήθελα να κάνω γιορτές και ιστορίες. Βγήκαν τα προγράμματα των συναυλιών και εξεταστικών. Για πρώτη φορά δεν έπεφταν μέσα στην εξεταστική αλλά πριν. Επίσης έπεφταν Σάββατο, γεγονός που θα βόλευε σε περίπτωση που ήθελα να το γλεντήσω με ντουνιά μπόλικο. Συναυλία που να «βολεύει» (από διάφορες μεριές), δεν είχε… Πριν καμιά βδομάδα μου λέει η φίλη Β. πως στις 23/6 παίζουν τα «παιδιά» (θα σου πω άλλη μέρα για αυτούς) στην Αρχιτεκτονική στον Ν. Κόσμο. ΤΕΛΕΙΑ. Θα πηγαίναμε εκεί σαν να ήταν ένα κανονικό Σάββατο. Άλλωστε από την πρώτη φορά που τους είδα (βλέπε Νοέμβριο) είπα πως εκεί θα ήθελα να γιορτάσω, αλλά λόγω καλοκαιριού δεν περίμενα να παίζουν κάπου… Ξέρεις καλά πως κανένα άλλο άτομο αρέσκεται να πηγαίνει σε τέτοια μαγαζιά, εγώ δεν θέλω να κουβαλάω άτομα με το ζόρι από δω κι από κει, ήθελα ήρεμα πράγματα, οπότε δεν ήθελα να καλέσω κανένα. Τελικά έφτασε ο καιρός και πάνω στην κουβέντα το είπα και σε 2-3 φίλες ακόμα, οι οποίες μου είπαν «μα μου ναι ίσως θα περάσω έχω τα ένα έχω τα άλλο».

Πέμπτη βράδυ γυρίζω σπίτι και μαθαίνω τι είπε η γιατρός για τα αποτελέσματα των εξετάσεων, γεγονός που με στεναχώρησε πάρα πολύ έκλαιγα ένα τριήμερο… ( έτσι κι έγινε το προηγούμενο ποστ).

Είπα στη φίλη Σ. για την αρχιτεκτονική…:

- Δεν χρειάζεται να πιεστείς να έρθεις. Θα πάμε για κανά καφέ ποτό άλλη μέρα. Εμείς δε χανόμαστε.

-Μμμ εμμ ξέρεις έχω ένα γάμο να πάω αλλά, θα έρθω μάλλον..

-Ρε παιδί μου μη τρέχεις από κ εκεί. Αφού δε σου αρέσουν αυτά …

-Όχι, αλλά μήπως να βγούμε νωρίτερα για καφέ;

-Το Σάββατο;

-Ναι..

-Μπα ρε.. μέσα στη ζέστη … έχω και διάβασμα δεν θα προλάβω… άστο άλλη μέρα ..Κυριακή;

-Έχω κανονίσει Κυριακή…Καλά θα περάσω να σου φέρω το δώρο σου πρώτα κ μετά θα φύγω…

-Καλά μην τρελαίνεσαι… κ άλλη μέρα.. για να μην κάνεις δρομολόγια…

-Όχι θα έρθω… είναι βαρύ να μη το κουβαλάω μετά…

Πρέπει να σου πω πως αυτή η συμπεριφορά της φίλης είναι συνηθισμένη (= να σε δω, έστω κ για 3 λεπτά να ευχηθώ και να σου δώσω δώρο) και δεν με υποψίασε καθόλου.

Σάββατο, ξυπνάω έχοντας κανονίσει με 2 άτομα για το βράδυ για αρχιτεκτονική. Τίποτα άλλο για το βράδυ…….. Είχε διακοπή ρεύματος και με το που ήρθε το ρεύμα, με ψήνουν οι δικοί μου να λουστώ νωρίς γιατί ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΘΑ ΧΕΙ ΟΛΟ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΜΠΛΑΚ ΑΟΥΤ. Σχολιάζω πως εδώ και μέρες μας είχαν πρήξει πως δεν θα έχουν ΣΧΕΔΟΝ κανένα πρόβλημα και μη θέλοντας να ρισκάρω να μείνω το βράδυ με το λιγδωμένο μου μαλλάκι, πάω…

Εξακολουθώ να είμαι ανυποψίαστη, διάβαζα, έκλαιγα, τραγούδαγα με εναλλαγές να μη βαριόμαστε. Η φίλη Σ. θα ερχόταν στις 8 περίπου να φέρει το δώρο. 8:15 κουδούνι. Άρα, να κάνω μετά μανικιούρ κ πεντικιούρρρ…. Ανοίγω. Ανεβαίνει πάνω…

(Εντωμεταξύ επειδή ήταν τα γενέθλιά μου και επειδή έφερε το δώρο και θα μου ευχόταν κ «επίσημα» από κοντά, φόρεσα ένα υποτυπώδες τζιν και δεν εμφανίστηκα όπως θα έκανα σ άλλη περίπτωση… = άστα βράστα-μη το σκέφτομαι )Ανεβαίνει από τα σκαλιά.. της λέω:

-Καλά χαζό είσαι παιδάκι μου; Γιατί δεν πήρες ασανσέρ;

-Ε γιατί είναι βαρύ.

-(μποϊνγκ, α θα φοβάται τη διακοπή ρεύματος…)

Κλείνουμε την πόρτα και εκεί που γυρίσαμε πλάτη σ αυτήν για να ανοίξω τον πίνακα που μου έφερε… ΤΣΟΥΠ ανοίγει η πόρτα και βλέπω σε πρώτη φάση τον αδερφό μ. Ξαφνιάστηκα. Οκ ήρθε, αν κ δεν ήμουν σίγουρη αν έλειπε….

Ανοίγει πιο πολύ η πόρτα: ΕΚΠΛΗΞΗΗΗΗΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

ΣΟΚ. Είχα μείνει με ανοιχτό το στόμα: Δεν είχε καν περάσει απ το μυαλό μ κάτι, δεν είχα καταλάβει τίποτα… (το ίδιο μ άλλο λόγια είπα, χο.) κυρίως διότι οι περισσότεροι λείπανε σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας και γιατί πέρσι κάναμε εκπλήξεις σ όλους εκτός από μένα… (θέλει οργάνωση, μη νομίζεις πως είν απλό)= δεν το χουν το θέμα…

Πρώτα από όλους είδα αυτούς που ήταν ξενιτεμένοι και το σοκ ήταν μεγαλύτερο:

- Τι θες εσύ εδώ????

Γέλια, ευχές, τούρτα, κεριά, κλπ κλπ

Χάρηκα πάρα πολύ. Μου πήρε αρκετή ώρα να το χωνέψω το παρτάκι. Ύστερα πήγαμε και στην φίλη Αρχιτεκτονική, άκουσα και το τραγούδι που ήθελα από τον Γιώργο Μιχαήλ και ήρθε κ έδεσε!

Σημειώνω πως ήταν όλοι τους τυχεροί γιατί τον τελευταίο χρόνο έχω πάθει πώς να το πω… έχω ψιλοπαραιτηθεί και δεν ασχολούμαι με ΟΛΑ. Διαφορετικά θα ήταν αδύνατο να μου ετοιμάζουν στο σπίτι τέτοια ιστορία και να μη το καταλάβω… (κκκκσσς ππππσσς )

Ευχάριστο το διάλειμμα, πίσω στα γνωστά πάλι…

Να ‘ταν η ψυχή μου πέτρααα, να μεγάλωνε στα μέτρααα, για μια φοράαα από το ψέμα πιο βαριάααα …Είναι αγιάτρευτος ο νους στον πυρετό της μέρας σαλαλα

http://sozjo.blogspot.com/2007/04/blog-post.html

http://sozjo.blogspot.com/2007/06/blog-post_23.html

(Ξαναδιάβασα το ποστ, δε μου αρέσει έχει ελείψεις και αδυναμίες στην έκφραση. Αλλά βρε δε βαριέ βρε δε βαριέσαι αδελφε? Κ εμείς οι τρεις στον καφενέ τσιγάρο πρέφα κ καφέ σαλαλα)

13 σχόλια:

the BluElephant είπε...

..ευχές για πολλά χρόνια ευτυχισμένα..

pietà είπε...

Χρόνια πολλά κουκλίτσα!!! Και δεν είπες τίποτα!!!

(τι ωραία η έκπληξη, κι εγώ θέλωωωωωωωωω!!!!!!)

Spyros είπε...

xronia pollaaa! :)

exitmusician είπε...

Χρόνια πολλά και εύχομαι όλα να πάνε καλά.

[Germanos] είπε...

Χρονια πολλά βρέ

JoaN είπε...

the bluelephant(γουελ καμ), pieta, spyro, exitmusician,[germane] σας ευχαριστώ πολύ :)

pieta, πότε έχεις γενέθλια να το κανονίσω?

Narita είπε...

χρόνια πολλά σαλαλα...εύχομαι επίσης τα ευχάριστα διαλείμματα να αντικαταστήσουν τη ρουτίνα

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

πολύχρωμη κι εντοιχισμένη!

JoaN είπε...

narita, σ ευχαριστώ πολύυ!(αμήν)

Σπύρο Σ., ευχαριστώ επίσης :P

Specter είπε...

Χρόνια καλά αρχικά και όσα πολλά θές. Να είσαι πάντα καλά :))

JoaN είπε...

specter, σ ευχαριστώ πολύ! Να σαι καλα :)

an205 είπε...

ΧΡΟΟΟΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΣΕΝΑ
ΧΡΟΟΟΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ
ΧΡΟΟΟΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ...........

JoaN είπε...

ευχχχααριστωωω κ σένααα σαλαλα :D