Τετάρτη, 23 Μαΐου 2007

Αν με και

Δεν μπορώ να καταλάβω την εμμονή που έχουν μερικά άτομα με το φαγητό. Εντάξει την καταλαβαίνω αλλά με ενοχλεί πολύ, όταν με μπλέκουν «στο παιχνίδι». Ξεκινάω από την αρχή μήπως και βγάλεις άκρη…

1) Σε καλούν σε ένα σπίτι. Η επόμενη κουβέντα μετά το Γεια, άσε το πανωφόρι σ είναι:
-τι να σε κεράσω;

-Εμ… (εδώ η απάντηση εξαρτάται τον άνθρωπο και τη σχέση που έχει με τον οικοδεσπότη, ας πούμε πως συμπεριφέρομαι ΕΓΩ γιατί έτσι το αποφάσισα, είναι δικό μου το Blog Κλπ κλπ ) Τι έχεις;

-Καφέ, πορτοκαλάδα, παγωτό… κλπ κλπ

- (επιλέγω κάτι ανάλογα τα κέφια. Αν όμως ΔΕΝ ΘΕΛΩ τίποτα εκείνη την ώρα λέω…) Δεν θέλω κάτι ευχαριστώ… μόνο νερό… (κ το νερό το ζητάω γιατί εντόπισα απογοήτευση στο πρόσωπο του οικοδεσπότη, έτσι για να του κάνω τη χάρη να πάρω κάτι τις- μικρότερη ούτε αυτό δεν ήθελα κ δεν το ζήταγα. Δεν έκανα χάρες χο)

2) Πας σπίτι της δασκάλας σου για μάθημα:
-Καφέ;

-Όχι. (παρατηρείς πως στη δασκάλα μ είμαι πιο αγενής απ ότι στο φιλικό περιβάλλον; Τυχαίο είναι :P)

Ο διάλογος συνεχίζεται και καταλήγω με ένα ποτήρι νερό… Εδώ δεν είναι θέμα κεφιών αλλά της φύσεως της συνάντησης. Είμαστε εκεί για μάθημα, ο καφές είναι απόλαυση δεν μπορώ να το συνδυάσω ή το οποιοδήποτε γλυκό δεν μπορώ να το φάω για τον ίδιο λόγο (τον οποίο ξέρω πως δεν εξήγησα καλά.)

3) Πας στη δουλειά:
Έχουν το ΚΑΚΟ συνήθειο να αγοράζουν για όλους κουτιά με διάφορα «σκατολοϊδια», όπως κρουασανάκια, τυροπιτάκια, πυροσκάκια, κουλουράκια. Όλα σε –άκια. Πες όμως εσύ πώς γίνεται να τρως πρωί πρωί όλα αυτά χωρίς να έχει ανοίξει το μάτι… Μια φορά πήγα κι εγώ αλλά ήταν μεσημέρι κ κόλλαγε… Και μου λένε:

-Όταν σε κερνάμε εμείς δεν παίρνεις ποτέ. (αυτό που το γενικεύει δε μ αρέσει, γιατί έχω κάνει τις θυσίες μου κ έφαγα δυο φορές χωρίς να θέλω…)

- Παίρνω! (διαμαρτυρία με ύφος μωρού που το μάλωσαν άδικα)

- Καλά… (κ χλαπάκιασε…) (ναι, δεν τους χάλασε όμως… )

Από εκείνη τη μέρα όποτε μου λέει ειδικά ένα άτομο να φάω κάτι μου έχει φέρει αυτό, το αρπάζω και το τρώω με «λαιμαργία» και πολλή χαρά που «πόσο πολύ το ήθελα» κ ήρθε ως μάνα εξ ουρανού, από μηχανής θεός κ τι ευτυχία κλπ κλπ ! Άλλα μου μένουν τραύματα γιατί αναγκάστηκα 9 το πρωί (μόλις είχα ξυπνήσει) να φάω μια τυροκροκέτα (δεν ξέρω τι σκατά ήταν). Τέλος πάντων είχε τυρί, που βρώμαγε και εγώ έχω πολύ καλή όσφρηση και γεύση… Μετά από αυτό δοκίμασα να λέω τις εξής ατάκες: -Είναι πολύ νωρίς για μένα. (μετά ακολουθούν σχόλια περί κιλών όλων όσων είναι εκεί…) –ΑΧ! Ευχαριστώ πολύ, αργότερα θα πάρω. (βέβαια φτάνει το αργότερα και ακούω θυμωμένα: Ιωάννα δεν πήρες εσύ!!!!)

4) περίπτωση ηλικιωμένων:
Εντάξει, τους καταλαβαίνω περισσότερο απ όλους έχουν και τα κατοχικά τους σύνδρομα αλλά είναι κρίμα να πιέζεις τον άλλο να φάει κάτι που δεν θέλει, ή να φάει ότι έχεις στο σπίτι με πρόσχημα το καλό του ή την περιποίησή του και να παρεξηγούνται αν δεν φας ή αν δε τα φας όλα πολλές φορές…


Συνδυασμός παραπάνω περιπτώσεων με συχνότατη επανάληψη, με έχουν φέρει πολλές φορές στα όρια μου και πέρα από αυτά. Δεν θα επεκταθώ γιατί θα εκνευριστώ ξανά και δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Με λύπη μου έχω παρατηρήσει πως και έμενα μου το έχουν περάσει το: α να κεράσουμε κάτι τον φιλοξενούμενο μας γιατί αλλιώς «δεν περνάει καλά…» (κάπως έτσι). Δεν επιμένω να πάρει κάτι όμως με προβληματίζει αν δεν πάρει και ψάχνω εναλλακτικές να τον ικανοποιήσω!!! (να πάω απέναντι να σου πάρω το τάδε? Κλπ). Προσέχω πολύ όμως να κρατάω τις ισορροπίες. Κάποιοι θέλουν παρακάλια κ αν ΔΕΝ επιμείνεις θα παρεξηγηθούν! Κλπ κλπ

Το κάνεις κι εσύ αυτό, μην πιέζεις να κεράσεις κάποιον να φάει ή να πιει κάτι αν ΔΕΝ θέλει. Πρέπει να σταματήσει πια αυτό!!! Μήπως έχεις καμία ιδέα τι μπορώ να λέω για να αποφεύγω τα κεράσματα στη δουλειά;

Χτύπα τα πόδια σου Κινέζα για να μην κόψει η μαγιονέζα σαλαλαλα

12 σχόλια:

Gogo είπε...

Ti siga, sta moutra boreis na les "Kala, einai poli prwi gia na faw tetoia pragmata" sti douleia. Den einai psemata!

Kai se episkepseis iparxei to aklonito "eimai se diaita, mi me fernete se diskoli thesi"

Oi ilikiwmenoi den tha to katalavoun. Pes nai esi kai meta tha to ksexasoun!

;)))

JoaN είπε...

gogo, αυτό το είμαι σε διαιτά θα φέρει κηρύγματα και χαζό κουβέντες τύπου: νέο παιδί κ χωρίς λόγο κλπ κλπ
αλλά τα άλλα τα κρατάω που είπες! στω σε! :))

an205 είπε...

...μα φάε παιδάκι μου... τσίριζε η μάνα καθώς κυνηγούσε το παιδί μ'ένα κουτάλι (της σούπας παρακαλώ) με φαϊ ενώ εκείνο διαμαρτύρονταν "ζεν σέλω άλλο σου λέω".....

...κατοχικόπληκτες υστερικές μητέρες με μπαμπούλες με φοβέρες
χαμπουργκεροθρεμένα αγοράκια Ελληνάκια Μογγολάκια..σαλαλαλαλα

να σας τρατάρω κάτιτις;;;
τα γλυκά που τα πας;;;
τα ξέχασες;;;
για κάθε ψύλλου πήδημα πάρτο εκμέκ, εκλέρ, προφιτερόλ κι όλα εκείνα τα γεμισμένα με αμφιβόλου ποιότητας κρέμες "γλυκίσματα"...
-Να σε κεράσω ένα γλυκάκι, πέρασε ο γιος μου στην ΝΟΜΙΚΗ
-Ρε το πούστη
-Όχι ο μεγάλος μου γιος, ο μικρός πέρασε Νομική...

Blogaki είπε...

Εμένα το πρόβλημά μου είναι συνήθως "Σταμάτα παιδί μου να τρως τα πάντα!"
Πάντως, με ένα απλό "Όχι ευχαριστώ, έχω φάει" μπορείς να γλιτώσεις από τα πολλά πολλά αν και σίγουρα όχι από τους ηλιωμένους. Εκεί:βαθιά ανάσα και κατάπινε!

Narita είπε...

XAxAxXA λοιπόν πιστευώ είναι μέρος αυτό τις ελληνικοφιλοτιμοφιλοξενο κουλτούρας... δε θα μας το κόψεις κι αυτό σε παρακαλώ...
Στέλνω στο επόμενο κομμεντ τη διέυθυνση μου..να μαζεύεις σε χαρτπετσετούλες αυτά που σου δίνουν και να μου τα στέλνεις...
ΑΑΑΧχχχχχχχχχχχ τι θυμηθηκα τώρα έτσι κάνει ακόμα και τώρα η γαιγιά μου..πηγαίνει επισκέψεις και σοκολατάκια και λοιπά καλούδια τα μισά τα κρατάει στην τσέπη και τα φερνει σε μας τους μαντραχαλάδες..Χιιχιχιχι τι ωραία...

it is είπε...

ntoioioioiioiioioing! Μόλις είδα τη φράση που τελειώνεις με την κινέζα... και πριν από λίγη ώρα έγραψα ποστ που ξεκινάει με την ίδια φράση.... έλεος...

Τι να σε κεράσω? Τυκροκετούλα?

[Germanos] είπε...

θα κουβαλας στην τσαντα δικά σου γλυκά (κατα προτιμηση "εργολάβους"
μπαγιάτικους) και θα επιμένεις να τους κεράσεις εσύ

Οοοχι θα πάρεις

JoaN είπε...

an205, χαχαχα που το θυμήθηκες αυτό το ανέκδοτο...!

Blogaki..., Ουφφφ

narita, αχαχαχα κι όμως αυτό είναι κάτι που πρέπει να κοπεί! :P

itis, τα μεγάλα πνεύματα συντιούνται! χο :P τυροκροκετούλα? (καλέ εσύ εισαι αστείος :P)

[germanos], χαχαχα! επιέλους μια λύση :P


λουκουμάδες με μελιιιι σαλαλα

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

ό,τι φάμε, ό,τι πιούμε...

...ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΕΡΧΕΤΑΙ!

JoaN είπε...

Σπύρο Σ, *Σαββατοκυριακοδεύτερο! :)
και απ την άλλη Δευτέρα δίαιτα :P

Αστάρτη είπε...

Oποιος ντρέπεται, πεινάει έλεγε η γιαγιά μου.
Σιγά μην χρειάζεται να επιμείνεις.
Αλλά αντε να το εξηγήσεις αυτό!

JoaN είπε...

Astarth omologw pws den katalaba. me poioys eisai? me mas h me toys alloys? :P