Πέμπτη, 17 Μαΐου 2007

Δεν μα

Γιορτές: Χρόνια καλά, με υγεία κ ό,τι άλλο επιθυμείς! (το συμπληρώνω για να μην είναι πολύ σκέτο κ απότομο τηλεγράφημα)

Γενέθλια: Χρόνια καλά, με υγεία κ ό,τι άλλο γουσταρς! (να μην λέμε κ τα ίδια) ή στην καλύτερη διασκευάζω το: Να ζήσεις ___ και χρόνια καλά μεγάλος/η να γίνεις με μωβ/ πράσινα /πορτοκαλί/ μπλε μαλλιά, παντού να σκορπίζεις το δικό σου το φως και όλοι να λένε να ___ (αυτοσχεδιάζεις ανομοιοκατάληκτα…)

Χριστούγεννα: Χρόνια πολλά!

Πρωτοχρονιά: Καλή Χρονιά!

Πάσχα: Χριστός Ανέστη (αν προλάβω αλλιώς…) Αληθώς. (σκέτο…)

Γάμος: να ζήσετε! να σας ζήσουν! (έχω εναλλακτική το «καλούς απογόνους» αλλά ποτέ δεν το λέω)

Βαφτίσια/ γέννα: να σας ζήσει!

Ανάρρωση: σιδερένιος/ α ή περαστικά.

Κηδεία: Ζωή σ’ εσάς.


Τσούγκρισμα/πρόποση : Υγεία! (μόνο αυτό είναι σημαντικό...τι φταίω;)

Όπως κατάλαβες με τις ευχές δεν τα πάω καλά. Είναι η χειρότερή μου. Θεωρώ μόνο τα ανωτέρω σημαντικά κ πάντα αυτά λέω και δεν μπορώ να τα εμπλουτίσω. Δεν έχω σάλτσες (Να χαίρεσαι το γιό σου, την κόρη σου, την γυναίκα σου, την γυναίκα που σας καθαρίζει κάθε 15, κλπ κλπ). Δεν τις συμπαθώ. Εγώ είμαι ήρεμη, ο άλλος όμως που κάθε χρόνο λέω τα ίδια κ τα ίδια ελάχιστα λόγια, τι λέει; Άσε τώρα με τα σμς που μένουν, μου κάνουν ζημιά. Με κατηγόρησαν πως έχω στα πρότυπα το μήνυμα κ το στέλνω. Το θράσος τους έτσι;!

Έχω καταντήσει γραφική. Δε πειράζει, ε;;;

8 σχόλια:

Specter είπε...

Μάλλον δεν είμαι ο πιο κατάλληλος αλλά πες αυτό που νιώθεις και σε οποιον αρέσει. Να προσέχεις μόνο τις σίγουρες διαφορές ανάμεσα σε γάμουσ κηδείες κλπ :D
Πάντως μπορείς να ακολουθήσεις και τη δική μου τακτική που παίρνω τη βοήθεια του κοινού πριν πάω σε κάποια κοινωνική εκδήλωση.

[Germanos] είπε...

Και εγω συνήθως ρωτάω τη μάνα μου τι εύχονται σε κάθε περίσταση...

Οχι , δεν είσαι γραφική ντοντ γουώρυ

an205 είπε...

Χρόνια Καλά
Υγεία και Ευτυχία

Ευχή - Ροδάμα

Σαν θα ‘ρθεί πολλά θα μου πει
μυστικά για τη νέα εποχή
μυστικά κρυμμένα καλά
για το αύριο που ξεκινά
μη ρωτάς η αλήθεια παντού
στα βουνά στα πουλιά τ' ουρανού

Σαν θα ‘ρθεί πολλά θα μου πει
θα κρατήσω μονάχα μια ευχή
μια ευχή για αγάπη τρανή
μαγική, πάντα αληθινή
που θα σώσει εμένα απ' αυτούς
τους ανθρώπους τους τρομερούς.

pietà είπε...

Ο τρόπος που εύχεται ο καθένας αποτελεί κομμάτι της προσωπικότητάς του. Είμαι σίγουρη ότι όλοι αυτοί στους οποίους εύχεσαι κατά καιρούς, κυρίως οι επαναλαμβανόμενοι, το γνωρίζουν το υφάκι σου και το έχουν συνδέσει με σένα. Άραγες, δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς!!!!
Καλημέρααααααααα

Narita είπε...

και εγώ είμαι ο πιο ατσούμπαλος άνθρωπος όταν "πρέπει" μα ευχηθώ...εκατό πρόβες και πάντα...
καταλαβαίνεις..

JoaN είπε...

Όπως με δυσκολεύουν οι ευχές, συχνά με δυσκολεύουν και τα σχόλια κ τα καλως ορίσματα εδώ...

specter,μια φορά έτυχε Σάββατο κηδεία και Κυριακή γάμος. Όταν έφτασα στο ζευγάρι να το χαιρετίσω είπα πρώτα σιγά: Να ζήσετε, κ μετά το επανέλαβα αφού βεβαιώθηκα πως ήταν το σωστό! Αλλα με είχε λούσει κρύος ιδρώτας μη κάνω λάθος... (γουελ καμ!)

[germane], οκ. (με βοηθάει το γκάλοπ αυτό .

an205, "Χρόνια Καλά, υγεία και δημιουργια ":P καλύτερο χοχοχοχο (ποια μιλάει) να το κ το σαλαλα!

pieta, ναι! Σωστή αυτή η σκέψη... το δέχομαι!

narita, καταλαβαίνω!

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

εννοείται ότι δεν πειράζει...

JoaN είπε...

ok loipon!:)