Τρίτη, 8 Μαΐου 2007

Κι εσύ ρωτάς για Πικαασσσόοο και καλλιτέχνεςς μα όλοι αυτοί σαλαλα

Αστάρτη και [Germanos] μου πέταξαν το μπαλάκι ώστε να απαντήσω κι εγώ σ αυτό το ερωτηματολόγιοοο...

1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Τι να σου πω...μπορεί να κρύβεται σε στιγμές... μπορεί (να πόνεσε μπορεί κ να γυρίσει σαλαλα) αυτο το "απόλυτη" με ενοχλεί, οπότε δεν ασχολούμαι άλλο! ( η ευτυχία είν αυτό που περιμένουμε να ρθει σαλαλα)

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Το πρέπει (θα κοιμηθώ νωρίς θα σηκωθώ νωρίς σαλαλα)

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Δεν θυμάμαι, γίνεται συχνά... καθότι είμαι χαζοχαρούμενο ον. ( να γελάς και να φεύγεις πάλι μπροστάα σαλαλα)

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Έλα ντε?! )Αυτό το βασικό με ενοχλεί) Είμαι οξύθυμη. (απίστευτοςςς ο κόσμοςςς κι ο χαρακτήρας μας σαλαλα)

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Είμαι οξύθυμη. (βρήκα το ευαίσθητοοο σημείο σουυ σαλαλα)

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σ' αυτά που δεν έχουν επαναληφθεί πάρα πολλές φορές... (πάθος ήμουν κι όχι λάθος σαλαλα, λάθος είναι λάθος ένα πάθος να το διώχνεις να το κρύβεις σαλαλα)

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Δεν ταυτίζομαι με καμία ιστορική προσωπικότητα. (ιστορίααα μου, αμαρτίαα μου λάθος μου μεγάλοο σαλαλα).

8. Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;
Δεν έχω ήρωες. Έχω πρόσωπα που θαυμάζω για συγκεκριμένα στοιχεία του χαρακτήρα τους. (έργαααα πανομοιότυπααα ήρωες με καρμπόνν σαλαλα)

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Αγαπημένο ταξίδι που έχει γίνει ή που ίσως πραγματοποιηθεί; (οκ δεν απαντάω με ερώτηση... αλλά με ενοχλεί η λέξη "αγαπημένο"... και επειδή έχω μαντικές ικανότητες θα συνεχιστεί το θέμα με τα αγαπημένα κ σκέφτομαι σοβαρά να μην απαντάω) όταν έχεις την παρέα που θες, πας σε μέρη που σ αρέσουν και άλλες τέτοιες γενικότητες. (μηη ψάχνεις πια αλλούυυ εδώ είναι το τα ξιιι ιι δίι σαλαλα)

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
(βάααλε μου δύσκολααα και μη με βοηθάς σαλαλα) σου λέω τυχαία τον Κωνσταντίνο Τζαμιώτη.

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
γουέλλλλ, νομίζω πως κακώς ξεχωρίζεις άντρες/γυναίκες... ( ο άντρας που θα παντρευτώ θα είναι από σόιι σαλαλα)

12. ..και σε μια γυναίκα;
(γυναίκα αν έχω κάνει λάθος συγχώραμε σαλαλα, είμαι γυναίκα του κεφιού σαλαλα)

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
ουυυυφ, Πολλοί, αν πω ένα θα παρεξηγηθούν οι υπόλοιποι. Χο

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
χαχαχαχα Το " η μαϊμού σου, κατουράει την μπύρα μου". (γιατίιι το τραγούδι αυτόοο πάντα να λέει δε μπορώ σαλαλα, μα γιατί τι τραγούδι να ναι λυπητερό σαλαλα, αυτό το τραγούδι δεν είναι για μένα σαλαλα)

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Ουφφ. Τι να σου πω;;;;; Μάλλον δε με έχει σημαδέψει ακόμα, υπήρχαν όμως αρκετά που με τσίγκλησαν. (ααα τα μυστικά σημάδιααα σαλαλα, μα τα σημάδια στο λαιμό σουυ σαλαλα)

16. Η ταίνια που σας σημαδέψε;
Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου (βλ.15)

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Ουυφφ, Δεν έχω ασχοληθεί με ζωγράφους, παρά ελάχιστα και ένας που μου άρεσε πολύυυ είναι ο... φτουυυ τον ξέχασα. (θα φτιάξω αυτό το δίσκο με τις ζωγραφιέςς σαλαλα)

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Ουυφ, Δεν έχω αγαπημένο χρώμα, ευχαριστώ. ( σο κο λα τίιι το χρώμα που μ αρέσει.. σαλαλα)

19. Ποια θεωρείτε ως την μεγαλύτερη επιτυχία σας;
χαχαχα εεε γουελ Όταν... (τελικά μπράβο μου! χο)

20.Το αγαπημένο σας ποτό;
Ουυφφφ! Ανάλογα τα κέφια! (έναα ποτό κι άλλο έναα μια τεκίλα ξανά, βάλε ένα ούζο σε μένααα, απόψε θέλω να μου γελάς σαλαλα)

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Με προβληματίζεις τώρα, δεν μετανιώνω ακριβώς... (εκτός αν τώρα δε θυμάμαι καλά :P). πιο πολύ λυπάμαι... (μετανιώνωω κάθε ώρα και στιγμή σαλαλα)

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Πάλι δύσκολα! Πολλά είναι αυτά που απεχθάνομαι... εμ πχ να βλέπω ή να τρώω φασολάκια με λουκουμά με ζάχαρη! (ένα χρόνο το περισσότεροοο σαλαλα χο)

23. Όταν δε γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Να μιλάω χοοχοχο ... Να παρακολουθώ μουσικά δρώμενα...

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα, χωρίς εμένα! (σαλαλα)

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Αποφεύγω να λέω ψέματα. Δεν μ αρέσει και όλα τα σχετικά (αλλά ποτέ δε λέμε ποτέ, αν και προσπαθώ να μη κάνω στους άλλους αυτά που δε μου αρέσει να μου κάνουν) (ψέματααα ψέματαα πες μου πως είναι ψέμαα ένα αστείο χαζό ένα όνειρο σαλαλα)

26. Ποιο είναι το μότο σας;
ααα Λάθος διατύπωση ερώτησης! Η σωστή είναι: Ποιο είναι το ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ σας μότο;
Δε συγκρατώ εύκολα...εμ... "Ο καλύτερος τρόπος για να πεις κάτι, είναι να το κάνεις" αλλά μη το πάρεις τοις μετρητοίς! Ούτε αυτό ούτε κάποιο άλλο!

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Δε με έχει απασχολήσει. Όσο το σκέφτομαι, δεν υπάρχει για σένα ή για όσους μένουν πίσω καλύτερος ή αγαπημένος (χοχοχο) τρόπος να πεθάνεις. (αργοπεθαίνω σιγά σιγά κάθε λεπτό μέρα τη μέρα σαλαλα)

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
εμ...Θα ήθελα να που απαντήσει στην ερώτηση: Τι νέα; ή Τι κάνεις; (ό,τι σε πόνεσεεε σ έκανε Θεόο σαλαλα)

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
... πνευματική κατάστασή;;;! :P Πάντως αν έχει καλό καιρό θα πας εκδρομή! (Ειν ο καιρός που τίποτα δε δίνειιι σαλαλα)


Σε αυτό το σημείο ζητώ με τη σειρά μου να απαντήσουν σ αυτό το ερωτηματολόγιο από τους:
narita, blogaki, sugarvmpire, an205, georgia.

Όποιος καταφέρει να μου δώσει οδηγίες για το πως γίνεται copy paste σε αυτό το "περιβάλλον" που γράφει κανείς post, θα κερδίσει πλούσια δώρα! (μη γελάς, τα πράγματα είναι δύσκολα :P)

10 σχόλια:

[Germanos] είπε...

Εισαι απίστευτη ρε Τζοαν!

Αν θελουμε το πιστεύουμε οτι εισαι οξυθυμη


(Για κοπυ και πειστ στο blogger χρησιμοποιείς τους συνδυασμους πλήκτρων ctr-c και ctrl-v αντιστοιχα)

an205 είπε...

"η μαϊμού σου, κατουράει την μπύρα μου"
δεν το ξέρω το κομμάτι ρε φίλε αλλά αν μπορείς να μου το σφυρίξεις θα στο παίξω...
Πάλι με μπρίζωσες...
Θα απαντήσω εν ευθέτω χρόνο...

Αστάρτη είπε...

Αυτό δεν είναι ερωτηματολόγιο, αυτό είναι μουσική εκπομπη!
Α, ρε joan με τα ωραία σου! :)))

pietà είπε...

Κ-Α-Τ-Α-Π-Λ-Η-Κ-Τ-Ι-Κ-Ο!!!!!!!!

kotosalata είπε...

Απιστέφταμπλ!!!!!

Blogaki είπε...

Όταν θα συναντηθούμε τελικά θέλω κι εμένα να μου τραγουδήσεις το "η μαϊμού σου, κατουράει την μπύρα μου". :)))

Trilian είπε...

χαχα τι γελιο κ αυτο... σαλαλα!!!

JoaN είπε...

[germanos], ευχαριστώ πολύ μου άνοιξες τα μάτια!!!!!!! Ώστε ctrl v…!!!!

An205, αναμένουμε λοιπόν!

Αστάρτη, :D

Pieta, σε ε-υ-χ-α-ρ-ι-σ-τ-ω :D

Kotosalata, γουελ καμ αντ θενκ γιου βερι ματς!

Blogaki, άμα μου το θυμίσεις…χοχοχο

Trilian, (καλώς ήρθες !) :)

(moy ekanan entypwsh ta sxolia sas k me xaropoihsan idiaitera! Na ste kala!!!)

an205 είπε...

Ναι! Να μείνεις αναμένη (κι όμως τζάμπα καίει η λάμπα μπρρρρρ....)

JoaN είπε...

"Ναι! Να μείνεις αναμένη "= θε περιμένουμε για πολύ ακόμααα??? (όντως μπρρ... :P)