Παρασκευή, 20 Απριλίου 2007

Με τους και αν

Περνά περνά η μέλισσα με τα μελισσόπουλα και με τα κλεφτόπουλα κλεφτόοοπουλααα σααλαλα

Ορίστε η σακουλίτσα σας και συνεχίστε το διάβασμα...

Αυτές τις τελευταίες μερούλες, έχει ζεστούλα. Ήρθε η άνοιξη (κι όσο κι αν πονώ όπως θα μπαίνει η άνοιξη μια και καλή θα σε ξεγράψω σαλαλα) αγκαλιά με το καλοκαιράκι (στην ακρογιαλιά δως μου ένα φιλάκι κ έλα πιο κοντά σαλαλα)! Έχει ηλιάκο και όπου δεν έχει ηλιάκο έχει κρυούλι διότι έχει κ ελαφρύ αεράκι. Όταν δε, πέσει ο ηλιάκος έχει ακόμα πιο πολύ κρυούλι, ανάλογα από σε ποια περιοχή είσαι, μπορεί να νιώσεις στα κοκαλάκια σου κ στα μαλλάκια σου την υγρασιουλινίτσα.

Ξεκινάς το όμορφο, ηλιόλουστο πρωινό να πας στις δουλίτσες σου και βάζεις μπουφανάκι μιας κι εκεί που είσαι έχει κρυούλι και έχεις σκοπό να γυρίσεις μετά τη δύση του ηλίου. Μπαίνεις στο λεωφοριάκι, με τα θεόκλειστα παραθυράκια γιατί οι γριούλες που δε θέλουν να χαλάσουν τα μαλλάκια τους, με τον ηλιάκο να έχει απλωθεί σε όλο το λεωφορειάκι και δεν μπορείς να κατεβάσεις την "κουρτινούλα" γιατί ή εκεί που στέκεσαι δεν διαθέτει το λεωφορείο ή γιατί ο παππούλης θέλει να βλέπει έξω, αν κουνιούνται οι βαρκούλες μάλλον... Ζεσταίνεσαι, ιδρώνεις, κατεβαίνεις από το λεωφορειάκι, σε χτυπάει αεράκι, μπαίνεις καπάκι στο μετρό. Ιδρώνεις πιο πολύ, βγαίνεις στον επάνω κόσμο με το μπουφανάκι στα χεράκια πια και λουσμένη στον ιδρώτα, σε ξαναφυσάει το αεράκι ενώ περιμένεις το άλλο λεωφορειάκι. Πας στις δουλίτσες σου και για τα καφεδάκια σου και αποφασίσεις να επιστρέψεις πίσω. Είναι πια αργά περιμένεις το τελευταίο λεωφορειάκι που θα σε πάει στο σπιτάκι σου και αργεί μισαωράκι και το αεράκι έχει δυναμώσει και μόνο τότε χαίρεσαι που φόραγες μπουφανάκι όλη τη μερούλα, αν και πάνω από δέκα φορούλες είπες πως αύριο δε θα βάλεις μπουφανάκι...
Έρχεται το αύριο και έχεις ένα μικρούλη πυρετούλη κάπου 37,6 ( σαλαλα με λένε πόπη, το παιδί έχει 40 πυρετό και θέλει ένα παγωτό κλπ) (άραγε πιο σωστό είναι λεωφορειάκι, ή λεωφοριάκι;)

Ο κοσμούλης βγαίνει βολτούλες όλες τις ώρες της μερούλας κ της νυχτούλας. Γεμίζει τις καφετεριούλες.Πάει για να ψωνίσει ανοιξιάτικα ρουχαλάκια(στο χει πει ποτέ κανεις ότι γεμίζουν οι βιτρίνες ανοιξιάτικα; σαλαλα),παπουτσάκια, αξερουαρουλίνια, καλλυντικούλια (κρεμούλες σύσφιξης, κατά τις κυτταριτιδούλας, σκιούλες, κραγιονάκια σε παστέλ χρώματακια κλπ) ντυμένος με τα γαλάζια παντελονάκια, τις άσπρες ανοιξιάτικες ζακετούλες με τις κουκουλίτσες που έχουν 4-5 μυγάκια να κάθονται.Ανάμεσά τους θα δεις και τα κοριτσάκια με το λιπ γλος τους, το λιπ μπαλμ τους με τα απαραίτητα μυγάκια κ μαλλάκια πάνω στα χειλάκια σε αποχρώσεις του ροζ, θα δεις τα αγοράκια με το μουράτο γυαλί και το μαλλάκι φρεσκοζελεδωμένο (πόσα μυγάκια έχει συγκεντρώσει αδυνατώ να σου πω) να περπατάνε με τις βερμουδίτσες τους και τα ολοκαίνουργια αθλητικά παπουτσάκια (τα οποία όχι δε τα πήρε η νονά μήτε ο νονός...), μέσα στο πλήθος με το ύφος: μα - που- είναι - οι υπόλοιποι? μονο- εγω- είμαι- στη- γη?!.

Θα δεις πολλούς τουρίστες είτε μέσα σε γκρουπάκια είτε παρέες είτε ζευγάρια, με χάρτουληδες στα χεράκια τους, με μπουκαλάκια νεράκι, φωτογραφικές μηχανούλες, καπελάκια, με 234 γραμμάρια (να τ αφήσω) απορία κ κούραση στο βλέμμα. Μερικοί με σάκους στην ιδρωμένη πλατούλα, άλλοι με περισσότερα μπαγκάζια κ την γλωσσούλα τους έξω. Θα έρθουν να σου πουν στην αποβάθρα: Attikh yes? Γιέςςς! (Το χεις, καλάπας)

Χωρίς να κουραστείς είσαι κουρασμένος/νη, δεν έχεις διάθεση για τπτ, έχεις διάθεση για όλα εκτός από διαβασματάκι... Άνοιξη. Άρχισαν οι διαφημισούλες για το καλοκαιράκι. Γιατί; Λέει το δεν είναι νωρίς, το καλοκαίρι είναι μεγάλο?! Πόσο πια?????
Ώρα να πάρω τη σακουλίτσα μου, να κάνω τον εμετούλη μου, ένεκα τα υποκοριστικά...
Εσύ κάνε ό,τι θες.

Ζουμμ Ζουμμ Ζουμμ οι μέλισσες περνούν και μας χαι ρε τουννν σαλαλαλαα


23 σχόλια:

an205 είπε...

Αν πνιγώ το καλοκαίρι,
πού θα είμαι το χειμώνα;
Τ’ όνειρό μου έχει παγώσει,
μα η πίστη μου ακόμα
ΚΟΡΕ-ΥΔΡΟ

Κι ένα πιο κοντά στο ύφος σου:

Καλοκαίρι-Βασίλης Παπακωνσταντίνου

Το καλοκαίρι έφτασε, εμπρός βήμα ταχύ
να το προϋπαντήσουμε παιδιά με Ι.Χ
Σταμάτησα σε μια ΒΡ και πήρα 2 μπουκάλια
που κάνουν άγριο μαύρισμα και πια δεν είσαι χάλια

Καλοκαίρι, καλοκαίρι
σου 'ρχομαι ακράτητος
Καλοκαίρι, καλοκαίρι
Είμαι ασυγκράτητος

Με πιάνει μία κίνηση σαν βγήκα απ' την Αθήνα
7 γρανίτες τσάκισα μέχρι την Ελευσίνα
Ανοίγω τα παράθυρο, αέρα φρέσκο θέλω
Μα μύριζε ο Σαρωνικός, υπαίθριο μπουρδέλο

Καλοκαίρι, καλοκαίρι
βότσαλα και κύματα
Καλοκαίρι, καλοκαίρι
μπόχα κι απορρίμματα

Στην παραλία ψήθηκα σαν άγρια τηγανίτα
Μα μ' έκοψε ένα πιάσιμο να δεις, απ' την γρανίτα
Οι πόνοι είναι αφόρητοι, με κόβουν σαν στιλέτα
Αδίκως όμως πάσχιζα να βρω μια τουαλέτα

Καλοκαίρι, καλοκαίρι, σου 'ρχομαι ακράτητος...

Μια λύση μόνο έμεινε και να μην γίνει λόγος
Στην θάλασσα ξαλάφρωσα σαν γνήσιος (οι)κολόγος
Όταν θα πας στην εξοχή θα πρέπει να 'χεις (σ)χέση
Με κάποιο σπίτι εξοχικό να σου κρατούν μια θέση

Καλοκαίρι, καλοκαίρι
φιλελεύθερη λαλιά
Το 'να εχτύπαε τ' άλλο χέρι
Από την απελπισιά

JoaN είπε...

an205, καλά όλα αυτά αλλά
1) ένα σαλαλα δεν έβαλες. κρίμα είναι.
2) το θέμα είναι η χαζο-άνοιξη...
3) αχ το καλοκαίρι αργεί...

an205 είπε...

εγώ έχω μόνο δύο εποχές καλοκαίρι και όχι καλοκαίρι

an205 είπε...

ΥΓ
λαλαλαλαλαλαλαλαλα

JoaN είπε...

χαχαχαα έτσι θα ήθελα κ εγώ αλλά η χαζ-άνοιξη είναι εδω κ χτυπάει κουδούνια #%^^%^&$#@@%^&R%G$
α για κάνε κ δω καμιά δήλωση... :P

an205 είπε...

πάω να "γράψω" εκπομπή καμιά (τελευταία) επιθυμία;;;

JoaN είπε...

όχι ακόμα. δεν ήρθε η ώρα των παραγγελιών.... !!!

an205 είπε...

καλώς!!!
ένα καλό απόγεμα!!!
ένα καλύτερο βράδυ!!!
κι ένα μοναδικό πρωινό!!!

JoaN είπε...

(αμήν) Επίσης!!!

Narita είπε...

Συγγνώμη αλλά κάνω το commentaki αυτό, απλά για να δω αν θα το δεχτεί το blogger, χωρίς να είμαι η joan ή ο an205...

an205 είπε...

το δέχτηκε!!!
τι έχεις να πεις τώρα;;;

έτοιμη η εκπομπή!!!
(δεν ντρέπεσαι ρε να κάνεις διαφήμιση σε άλλα μπλογκ;;;
ΟΧΙ)
καλημέρα καλό ΣΚ

JoaN είπε...

narita τομ δικό σου το δέχτηκε... εμένα όμως μου έκανε τσαλίμια τώρα! αν δεν είμαι λέει o narita ή o an205 δεν με δέχεται. :P για να δούμε με την 20η προσπάθεια...

unlearn είπε...

Ωπ τσουπάρω κι εγώ.
Έλα μωρέ ωραία είναι η ανοιξούλα τι έχει?

χεχεχε....
λαλαλαααα...

Georgia είπε...

Μου τη στρουμφοδίνει η άνοιξη, το καλοκαίρι εντάξει, δε με τρελαίνει κιόλας (ζέστη, κουνούπια, πανικός στις παραλίες κλπ κλπ κλπ).. Θέλω χειμώνα, κρύο και βροχές, πειράζει??Ε??Ε??? Άι σιχτίρ συγχίστηκα.... (Σου πέρασε ο πυρετούλης μικρή μου?) ;) Φιλάκια!

JoaN είπε...

unlearn, ε δε ξέρω τι έχει, φέτος μου τη βίδωσε και αυτή! :)

georgia, αυτό! Mου Tη Στρουμφοδίνει Η άνοιξη. Αλλά το καλοκαίρι το λατρεύω όχι για τα κουνούπια κ τον καύσωνα αλλά γιατί όλα μου τα καλοκαίρια (ως τώρα) ήταν πολύ δυνατάκτλ κτλ! (πες πως πέρασε, αν και εγώ με τον πυρετό έχουμε μια σχέση πάθους!) ;)

Georgia είπε...

"Αχ να περάσει ο πυρετός, να 'ρθούνε και δυο φίλοι..." λοιπόν μικρή μου! ;)

JoaN είπε...

xaxaxa να ρθούνεεε και δυο φίλοιι σαλαλαα (όπως τα λες!)

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

εντελώς σαλαλα ο καιρός. Έλεος, πια!

[Germanos] είπε...

διαβασα το ποστ και ειναι σαν να βολτάριζα ολη μέρα στον ήλιο και να βλέπω κόσμο και τα λοιπά σαλαλαλά

JoaN είπε...

Σπύρο Σ, πες τα ντε! :P

[germanos], καλώς ήρθες!

pietà είπε...

Εγώ το μόνο που σκέφτηκα είναι ότι πρέπει να κατέβαλες πολύ μεγάλη (σαλαλα) προσπάθεια να γράψεις αυτό το ποστ, οπότε αξίζουν συγχαρητήρια (λοιπόν, στην εξουσία σαλαλα). Και πολλάααα σαλαλαλααααα!!!!!

Blogaki είπε...

Μας πέθανες στα υποκοριστικούλια! Άκου κυτταριδούλα!!!
Τη σακουλίτσα μου παρακαλώ!!:p

JoaN είπε...

pieta, όντως...

blogaki, πάρε όσες θες, τσάμπα είναι :)

δεν θα ήθελα όμως το σαλαλα να συσχετιστεί με χαζοχαρουμενο κ ροζ κόσμο... ή μάλλον ας γίνει ό,τι θέλει...