Τετάρτη, 18 Απριλίου 2007

Δε να μια

Μια λέξη θα σου πω: Κομμωτήριο! Δε το συμπαθώ καθόλου αυτό το μαγαζί. Παράτησέ με σε βιβλιοπωλείο, σε δισκάδικο, κανένα πρόβλημα θα ξεχάσω να φύγω. Όχι όμως κομμωτήριο, εκτός αν θες να με ξεκάνεις. Ιστορική μέρα η σημερινή, κουρεύτηκα... του χρόνου πάλι....
Είχα ξαναπάει με το χέρι μπαταρισμένο... και ήρθε ο βοηθός για να με λούσει και με ρωτάει (πρώτη φορά μου μιλάει) :
- Σπάσιμο;
-(ε μια φορά κ είπα πως αν έλεγα ναι θα γλίτωνα πολλές ερωτήσεις) Ναι.
-Πώς...;
-(όχι γμτ... ).. στο σπίτι.
-Ε όχι!!! πωπω άτυχη είσαι, Μα καλά πως τα κατάφερες;
-(πες μου τώρα ότι θέλει λεπτομέρειες...) _____ (δε μίλησα, απολάμβανα το μασάζ που μου έκανε κ ήμουν έτοιμη να κοιμηθώ)
και μετά από λίγο λέει κάτι γρήγορα... του ζητάω να επαναλάβει... κ λέει:
- Είδες για να βλέπεις Μπομπ Σφουγγαράκη τι παθαίνεις;;;;
-(μπράβο το βρήκες) ε μα!!! (του είπα...)

Που λες, σήμερα είχα μια αγωνία μη με ρωτήσει για το χέρι κ δει την ουλή κ γίνω ρεζίλι...Αλλά σιγά να μη θυμάται...σκέφτηκα κ ηρέμισα. Τσουπ έρχεται να με λούσει πάλι αυτός. Κάθομαι η καλή σου, πετσέτα στους ώμους και ...:
-Τι νέα; Καλά;
-Μια χαρά. (ξέρεις ότι δεν είμαι ιδιαίτερα κοινωνική, φαντάσου με κ σε χώρο που δεν συμπαθώ και κοιμούμενη όρθια)
-Πωπω σήμερα κολόνιες!!! Αυτά είναι!
(μάλιστα... επιτέλους βρήκα κολόνια να μένει... ξέρεις πόσα χρόνια το ψάχνω;)
-...___ (συνοδεία χαμόγελο)
-Το σχολείο; Καλά;
-(καλάμια) σχολείο;
-Σχολή;
-Σχολή!
-Τι είσαι πρώτο έτος;
-(!!! το θράσος σου!!) Τέταρτο.
-!!! Πω πω εμ.. φαίνεσαι πιο μικρή...
-Δε πειράζει... (δεν είσαι ο πρώτος ούτε ο τελευταίος που την πατάει)
-Κα ικαλά πόσο χρονών είσαι;
-21.
-21;;; Και πως γίνεται να σαι 21 κ να είσαι 4ο έτος;
-(αν σου πω 21 μισό θα ηρεμίσεις;)___
-ε να μου πεις... 17 τελείωσες το σχολείοοο....βγαίνει ναι βγαίνει. (αρχίζει να μιλάει όλο κ πιο γρήγορα όλο κ πιο χαμηλόφωνα, θες που είμαι κουφή θες που τα μισά τα μασάει η συνομιλία δυσκολεύει πρωί πρωί...)Εγώ 25 σε έφαγα!
- ___ (μάλιστα)
-Τώρα είναι ωραία... κάνουμε ότι θέλουμε ζούμε... από δω από κει...(όλο κ επιταχύνει)μετά στα 30 τέλος! (σιγά Χριστιανέ μου κ συ... υπερβολικέ...)
-μμ ναι... άλλα 5 χρόνια έμειναν (με σκοπό να τον πειράξω)
-(ναι και σιγά μη το πιάσει...) Ναι άλλα 5 χρόνια άστα να πάνε.. αλλά μωρέ κ μετα καλά είναι...
-(ε χέσε με) ε ναι άλλες χαρές τότε... (τι; ε τι να πω κ γω;)
-Τώρα ξέχασα (με ξεπλένει) αυτό είναι το δεύτερο χέρι; εεε ξεχάστηκα.. εε ξεχνάω πόσα χέρια βάζω...
-Το πρώτο ήταν νομίζω (γιατί πρέπει να σου πω ότι κ εγώ ξεχάστηκα γιατί ξεχάστηκε)
-ναι ναι... το πρώτο... ναι καλά θα ναι κ μετά, το έχω σκεφτεί! ε μετά θα θέλει η άλλη να πηγαίνετε βόλτες, από δω εκεί, ταξίδια εκδρομές, καλά είναι αυτά. Άλλα δε θα μπορώ να πηγαίνω γυμναστήριοοοο..., να σερφάρω στο ιντερνετ..., θα ναι αλλιώς.
- ε ναι! (δε με παίρνει να πω κ όχι, τι με κοιτάς;)
-Βέβαια κ τώρα καλά θα ήταν ... όχι ότι μου χει τύχει δηλαδή... όλο κάτι κουκουρούκου...(ώπα κ η ορολογία)τα έχω σκεφτεί αυτά... βέβαια θα θέλει να πηγαίνετε για ψώνια... ναι εγώ και δουλειές κάνω κ μαγειρεύω δεν έχω τέτοια κόμπλεξ εγώ...
-μμμ...
-Εσύ βέβαια δε τα χεις σκεφτεί αυτά; είναι νωρίς ακόμα...
-ε ναι εγώ σχολείοο... (τι θες να σου πω? ότι το καλοκαίρι παντρεύω δύο ξαδέρφια κ οι μισές απ τη σχολή έχουν αρραβωνιαστει;δε θα στο πω, δεν είναι κει το θέμα σου)
- ε ναι σχολή.. μέχρι να τελειώσεις... να βρεις κ μια δουλειά...τελειώνεις τώρα ε;
-(αχού τον που δεν με άκουσε... πάει κ η δεύτερη προσπάθεια για χιούμορ) ε ναι έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα... σε
-1 εξάμηνο;
-ναι.
-κ αμέσως μετα δουλεία
-(μα λέει αστεία κ αυτός δε μπορώ να κρατηθώ) δουλειά; αμέσως; δύσκολο..
-(με διακόπτει) ε ναι! Στην καλύτερη λέω... (εγώ γιατί πάντα κοιτάω την χειρότερη; μη πεις ξέρω)
-Που λες, είχε έρθει ένα παλικάρι 22 χρόνών κ τον κούρευα... και ήταν παντρεμένος με μία κοπέλα 24 χρονών!
-!!! καλά στα 22 παντρεμένος! (τάχα μου έκπληκτη εγώ, Ρία 18 χρόνωνν κ γω 45 εεε σαλαλα)
- Ναι, και τα συζητήσαμε εδω πέρα... κ μου λέει από τους φίλους του ο μόνος που έχει τη δουλειά του... οι άλλοι κουκουρούκου... (να το πάλι) αλλού τα μυαλά τους...
-__
- κρέμα βάζεις;
- ναι λίγο στις άκρες... (στις άκρες απ τα μάτια σου σαλαλα)

Δε θυμάμαι τι άλλο είπε... τελείωσε η διαδικασία. Ήρθε η κομμώτρια μου (από μωρό σ αυτήν πάω)μέσα στην τρελή χαρά.
-Τι αλλαγές μοντέρνες θα κάνουμε; (ξέρω, συγκρατήσου μη γελάς)
- τι θα κάνουμε;
- Αλλαγές!
-Μπα.. είναι πρωί για αλλαγές.
-Οκ έλα απόγευμα την άλλη φορά μήπως σου έρθει έμπνευση( χαχαχα καλά τα λέει)
-(γελάω) οκ !
Ε κάναμε τις απαραίτητες διαπραγματεύσεις περί πόντων, φιλάρισμα, καθάρισμα και χρατσ χρουτσ (την άτιμη) ήρθε η ώρα του στεγνώματος. Ναι, δε χτενιζομαι να βγω λάχανο. Να τος πάλι ο βοηθός, ήρθε για το στέγνωμα, που απ ότι κατάλαβα τώρα μαθαίνει το θέμα και έδειξε πολύ ζήλο και ναι κατάφερε να με κάνει με περικαφαλέα. Δις ις ....(σ)πάρτα!Να τα χεις, πως θα κυκλοφορήσω;
Κάθε φορά που βγαίνω από το κομμωτήριο θα έχω παραπάνω νεύρα γιατί δε θα μου αρέσουν τα μαλλιά μου, γιατί θα με έχει κουρέψει μισό χιλιοστό λιγότερο ή παραπάνω. Εντωμεταξύ στους άλλους ίδια φαίνονται. Ε και τώρα είμαι στο στάδιο βαθιές ανάσες, μαλλιά είναι δε σε προσέχει κανείς, καλή καρδιά -δουλεία με τον εαυτό για να μην εκνευρίζομαι χωρίς λόγο κλπ.
Το σημερινό κομμωτήριο ήταν έκπληξη λόγω λογοδιάρροιας βοηθού και τι μάθαμε από αυτόν; Ε; Κάνεις πως δε ξέρεις; Δεν έχεις καιρό αν είσαι στα 30 ΠαντρέΨου....
(ή μικρός μικρός παντρέψου ή μεγάλος άι κουρέψου; οχι ..κάπως αλλιώς είναι βοήθα με)

(Τριχο-Ποστ σήμερα για να ρθουμε στα ίσα μας)

Στα κομμωτήρια μέσαα τα νέα ιεράαα οι ιέρειες χτενίζουνν κ βάφουν τα μαλλιάαα, και ένα κομμωτριάκι με βλέμμα απλάνες, θέλει να κατακτήσει του κόσμου τις χαρέςςςς σαλαλαλα

15 σχόλια:

GouRouNi είπε...

-Τώρα είναι ωραία... κάνουμε ότι θέλουμε ζούμε... από δω από κει...(όλο κ επιταχύνει)μετά στα 30 τέλος! (σιγά Χριστιανέ μου κ συ... υπερβολικέ...)


.... πες του να πάει να κάνει... σεχ.... να μην το πω αλλιώς...

ένα γουρούνι στα 31 :P

..άντε βάλε καμία φώτο.. πριν και μετά .. να δούμε αν άδικα έφαγες τόση μουρμούρα...

:P

JoaN είπε...

gourouni, χαχαχα, ok. να εκφράζεσαι εύθερα πάντως... :P

zero είπε...

Απολαυστικος διαλογος.

ζερο.

unlearn είπε...

Πω πω μου θύμησες γιατί είχα κόψει τα κομμωτήρια τα τελευταία χρόνια... να'σαι καλά και είχα αρχίσει να σκέφτομαι μήπως τους δώσω μια δεύτερη ευκαιρία.

χεχεχε

γειά σου!

λα λα λαα...

Narita είπε...

AxaxA πολυ ωραίος διάλογος.. είσαι μες την ειρωνία και σε πάω..
Τριχογέλια, τριχογέλια...

bonus απορία- κρυφοgay ο βοηθός, ή μου φάνηκε έτσι εμένα από τον τρόπο που κουνιόταν;

ΣΠΥΡΟς ΣΕΡΑΦΕΙΜ είπε...

πώς μπορώ να ξεχάσω, τα λυτά μαλλιά, την άμμο... σαλαλα που θα έλεγες κι εσύ!

Spyros είπε...

xaxaxaxaxa....!!
apo ta pio asteia post pou exw diavasei!

mallon gelaw tosh wra epeidh se fantazomai kiolas na ta les (kai na ta akous!)
pote tha keraseis gia to malli? isa isa prolavainw na paw gia kana kafe, eimai kai 28 pathmena..(na oriste s afhnw na plerwseis gia na mh les..)

phantom_pad είπε...

telika eisai karkinos...
xa xa xa ...
ti mou thymizeis tora...

JoaN είπε...

zero, διάλογος; προς μονόλογος ήταν...

unlearn, (καλώς σε!) δηλαδή αυτό που βίωσα δεν ήταν μεμονωμένο περιστατικό;!!!! δε θέλω τέτοιααα...

narita, σου φάνηκε γιατί είσαι προκατειλημμένος. Ήταν νορμάλ μόνο που είχε κάπως σχηματισμένο σώμα από τη γυμναστική... ή μήπως από το σερφάρισμα; θα σε γελάσω :P

Σπύρο Σ., όντως έτσι θα λεγα! :p

Σπύρο, άντε τώρα με το γέλιο που έριξες κέρδισες ένα ακόμα χρόνο ζωής! Οκ; Μην αγχωθείς κ πάθεις «καρδιά» :P Μπα; Θες κέρασμα; Σε κερνάω στον Ιωαννίδη αυτό το πσκ. :p

Phantom_pad, ε χέσε με χρυσέ μου με τα ζώδια… :P (αυτή ήταν η πρώτη μου σκέψη, κάνε πως δε την βλέπεις ) Τι; Τι σου θύμισα? :P (η κάπως πιο ευγενική αντίδραση)

an205 είπε...

Στο εστιατόριο που τρων τα συνεργεία ήρθε το θέμα σου έτσι στα αστεία...
7 βοηθοί και 3 μαστόροι
μαζί τους και οι σερβιτόροι...
αναρωτιόντουσαν: "ΤΑ ΒΑΦΕΙ 'Η ΔΕΝ ΤΑ ΒΑΦΕΙ;;;" Κουφός ο Σάλαχ ρωτάει "διαβάζει Καβάφη;;;"
καθώς το ραδιόφωνο γκρινιάζει:
"Κι αν τώρα σ' άδειο τσίρκο
ακροβατώ ξανά
σφραγίζοντας με νόημα το στόμα
είναι γιατί βαθιά
βαθιά παραφυλάει
η δύσκολη εφηβεία
των είκοσι εννιά"

JoaN είπε...

an205 χαχαχαχαχαχαχα το κρατάμε αυτό κ από κανα τζαμάρισμα των Κίτρινων Φωτων θα βγει κ η μουσική :P

pietà είπε...

Ιεροσυλία!!!! Εγώ στο κομμωτήριο πάω μόνο για τα μαγικά χέρια αυτουνού ή αυτηνής που με λούζει. Τι;;; Να μου μιλάει και συνέχεια, να μην μπορώ να το απολαύσω;;;; Ένα "σκάσε και λούζε" θα άκουγε κι ας μίλαγε μόνος του μετά.... Άντε, για να είμαι και λίγο ευγενική, ίσως να έκανα ότι με πήρε ο ύπνος...

JoaN είπε...

pieta, ύπνος! Ναι, αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση θα κάνω πως κοιμάμαι. Άσε που με την κουβέντα έκανε ένα τέτρτο το ένα χέρι άνεφ μασαζ. σοκ ε? ...

proserpina είπε...

Αααχαχαχ τί μου θύμισες, το 'κομμωτριάκι', Μάρθα rulzzzzz (τρομερή αυτή η γυναίκα...)

Με γειά το μαλλί :))

(καλά, ο βοηθός όλα τα λεφτά, που κουρεύεσαι είπαμε; looool)

JoaN είπε...

proseprina! Τ ρ ο μ ε ρ η η Μάρθα Φρ. (όχι η Καραγιάννη :P)
Ευχαριστώ για το μαλλί!!! (πωπωπω Εμφανέστατη η αλλαγή μ)
Άντε βρε και την επόμενη φορά που θα πάω, θα σε πάρω μαζί να απασχολείς το βοηθό. οκ?