Δευτέρα, 9 Απριλίου 2007

Όταν λοιπόν να


Γυρίιιισατεεε;;; (Όχι.)
Μ.Πέμπτη ήρεμο ηλιόλουστο απόγευμα. Ανοίγω τηλεόραση κ βλέπω την κάνει-δεν-καλά- -τη-δουλεία-της Μπήλιω Τσουκαλά στην εκπομπή "Έχει γούστο" (ναι, όμως μόνο το του το γούστο δεν κάνει κ πολλά) να μιλάει με δυο ποιητές για ποίηση... (επ αυτού θα αναφερθώ εκτενώς σ άλλο ποστ). Αφού τελείωσε η κουβεντούλα τους κλικ κλικ κλικ και να μαστε στο αλτερ με παρουσιαστή έκτακτου δελτίου τον Α.Παυλόπουλο. Έγινε λέει Ναυάγιο στην Σαντορίνη. Το έπιασα απ την αρχή μάλλον αφού τα πρώτα που είπαν ήταν ότι: ένα κρουαζιερόπλοιο λίγο έξω απ τη Σαντορίνη έπεσε σε βράχια (πρώτες εκτιμήσεις, στα παλιά λατομεία..?!) και γέμισε νερά κ πήρε κλήση. Οι επιβάτες έχουν μεταφερθεί στην ακτή σώοι, ήταν περίπου 1200 κ 400 πλήρωμα... όλοι οκ, ο καιρός οκ βοήθησε όπως κ ο ήλιος. Η επιχείρηση διάσωσης των επιβατών κράτησε 3 ώρες(?στο περίπου, πια δε θυμάμαι λεπτομέρειες) και ο καπετάνιος, λέει, άργησε να ενημερώσει πως είχε πρόβλημα.
Τι ήταν να το πει αυτό η ανταποκρίτρια (μπορεί να ήταν κ ανταποκριτής δεν θυμάμαι); Ο Παυλόπουλος έγινε έξαλος! "Και τι θα πει άργησε; γιατί; για ποιον λόγο; όχι να μου πείτε!.... κ πάλι ρωτώ γιατί εγώ δεν μπορώ να το καταλάβω γιατί άργησε; ..." Είπε πολλά, επέμενε πολύ κ χτυπιόταν χωρίς λόγο κ πολλές υποθέσεις άρχισαν κ σενάρια έδιναν κ έπρεναν..." κ να τα παστέλια κ να τα ξερολούκουμα" Κι έρχομαι εγώ να σε ρωτήσω: γιατί ο αγαπητός δημοσιογράφος (αλλά κ όλοι οι τηλεορασο-δημοσιογράφοι, κυρίως) δεν παραμένει στο γεγονός; στην είδηση; Γιατί κάνουν αναπαραστάσεις; Γιατί βάζουν κ σχόλια δικά τους; Γιατί κάθονται κ χτυπιούνται να βρουν ποιος κοροϊδεύει τον απλό πολίτη, τον μέσο Έλληνα; Γιατί μαζεύονται όλοι να το συζητήσουν στα δελτία ειδήσεων; Και γιατί να συζητήσουν μια είδηση στο δελτίο; Γιατί να μην κάνουν τα δελτία ένα τέταρτο κ μετά 8 ώρες κουβέντα φωνές, σενάρια, καταδίκες να γουστάρουνε; Να το ξέρουμε κ μεις, να ενημερωθούμε, να μην παραπληροφορηθούμε, να μην μπερδέψουμε την είδηση με την υπόθεση κ την σίγουρη πληροφορία του καθένα. Να το πάρουμε απόφαση πως το εκείνο 8ωρό να ξεχάσουμε την ύπαρξη της τιβί.
Α, συγνώμη που θα σε βάλω σε αυτή τη διαδικασία αλλά θύμισέ μου τι δουλειά κάνει ο δημοσιογράφος; Επίσης πες μου από που βγαίνεις δημοσιογράφος; Υπάρχει και κώδικας δεοντολογίας; Για τον κώδικα κάτι έχει πάρει τ αυτί μου από την έκθεση του λυκείου, αλλά δεν είδα να εφαρμόζεται κάτι απ αυτό στην πράξη... (οι κανόνες υπάρχουν για να τους καταπατούμε; εδώ πάει;) Το άλλο που θυμάμαι πως μια χρονιά τουλάχιστον κάναμε στην έκθεση ήταν να ξεχωρίζουμε το σχόλιο από την είδηση.... Ναι ήξερα να τα ξεχωρίζω ( ξέραμε...) αλλά τώρα έχασα τη μπάλα. Διότι εσύ θες να ενημερωθείς. οκ; Οκ! Τι θα κάνεις; Πού θα αναζητήσεις τις πληροφορίες για το τι γίνεται στην χώρα και στον κόσμο γύρω σου; ΟεΟ????? Κι αν δεν δω τιβί, δεν διαβάσω εφημερίδα κ δεν ακούσω ραδιόφωνο είμαι στο μαύρο σκοτάδι. Είμαι η νέα γενιά που δεν ενημερώνεται, που αδιαφορεί κλπ κλπ (κρίμα που δε 8υμάμαι ποσοστά από τις ενδιαφέρουσες έρευνες....... ιχ!)

Μ.Παρασκευή και πήγα το μεσημεράκι να προσκυνύσω τον Επιτάφιο. Είχε κόσμο κ έτσι περίμενα μέχρι να έρθει η σειρά μου. Όταν σε κάποιο σημείο πλάι απ την ουρά ήταν ο "επίτροπος" (μου τον είπαν μετά) και μας κοίταγε κ διάλεγε ηλικιωμένες να περάσουν απ το πλάι να μην περιμένουν γιατί τις "έκοβε" ανήμπορες. Πέρασε έτσι μια-δυο και αμέσως σκέφτηκα: τι έχουμε δω; Φέης κοντρολ; Γύρω μου είναι όλες γριές, τι νομίζει πως κάνει; Ας πάρει πρώτα ιατρικό ιστορικό όλων κ μετά να κρίνει. Δεν προλαβαίνω να τελειώσω τη σκέψη μ και τσουππππ έρχεται και με τραβάει απ το χέρι. (Με είδε με το ένα χέρι δεμένο κ κρεμασμένο απ το λαιμό, είχα κ ύφος κακόμοιρο κ ξινισμένο.) "Ελάτε σας παρακαλώ μπροστά!' με επιτακτικό ύφος, λες και ήμουν εγώ αυτή που πήγα κ άπλωσα τα ρούχα στην ταράτσα! "Όχι, ευχαριστώ δεν θέλω." Αγριεύει "Μα σας παρακαλώ ελάτεεε" κ δώστου να με τραβάει. "Όχι όχι... δεν πειράζει, Είμαι εντάξει.. δε θέλω.." Ακούγεται μια φωνή από πίσω μου "Αφού δε θέλει αφήστε την" ... και τότε παραιτείται "Εντάξει..." και απομακρύνεται. Δηλαδή αν δε μίλαγε ο κύριος από πίσω μ(τυχαία, σου λέω, ήταν ο πατέρας μου), θα με τραβούσε με το ζόρι; Έλεος...

Το βράδυ της Μ. ΠΑρασκευής στον Επιτάφιο χάζευα τα παιδάκια που κοίταγαν τη φλόγα απ το κερί τους, που ήταν ίσα με το μπόι τους, με προσοχή κ δέος. Μάτια γουρλωμένα, με ένα απίστευτο βλέμμα... αχ, τα μικρούλικα ! Κοίτααα κοίτααα τι η στάχτη κοιτα κοίταα κοίταα μη φοβιθείς τη φωτιάαα σαλαλαλα


Μ. Σάββατο και Κυριακή του Πάσχα δεν γίνεται χωρίς Γλυκερία και Μακεδόνα (ή έναν απ τους δύο ) στην κρατική τηλεόραση.... (όπως το ίδιο ισχύει κ για τα Χριστούγεννα) Του χρόνου βάλτε κ σεις στοιχήματα με τους αγαπημένους σας ανθρώπους κ πάρτε τους τα εσώρουχα !!! :P


Καλημέρα λοιπόν αναγνώστη μυστήριεεε έχω νέα σκληρά στις σελίδες μου κύριεεε, φονικά και ληστείεςςς, κ προφίλ συγγενών, είμαι θύτης και θύμα των δικών σου καημώνν
Καλημέρα ξανά με κραυγές κ αποκόμματα κ άμα είσαι καλός θα σου δείξω κ πτώματααα, να έχεις γνώμη για όλα, θα ρωτάμε εμείς, ετοιμάζουμε γκάλοπ στον αέρα θα βγεις σαλαλαλα

Έλα να με βρεις, έλα να με βρεις, να σου υπογράψω πολαρόιντ της στιγμής έλα να με βρεις, την επόμενη στιγμή δε θα μαι δω, άλλον κόβουν κομματάκια στο πλατό, έλα να με βρεις σαλαλαλα


17 σχόλια:

JoaN είπε...

φτουυυ δε διόρθωσα το ποστ. στα ορθογραφικά κλείσε τα μαατια σουυ σαλαλα

an205 είπε...

Ξέχασες τον Πέτρο Γαϊτάνο
που όμως πέρα από όλους τους ψαλμούς έχει τραγουδήσει και το παρακάτω σε στίχους Μάνου Ελευθερίου

Χρόνια φτηνά

Σ’ αυτή τη σκάρτη εποχή
που θέλουν αντιπαροχή
μ’ ένα χαμόγελο
να πάρουν τη ζωή σου,
μου’ τυχε να’ χω μερδικό
σ’ ένα μεγάλο μυστικό
και σ’ ό,τι λένε
πως τελειώνει κι η ζωή σου.

Σ΄ αυτά τα χρόνια τα φτηνά
που μείναν όλα ορφανά
και κοροϊδεύει
την ζωή μου κάθε κάλπης,
εσύ θεώρησε σωστό
να με κοιτάς γονατιστό
κι άλλαξες νόημα
στον κόσμο της αγάπης.

Σ’ αυτό τον άτυχο καιρό
που βρέθηκα μ’ ένα φτερό
σε τόπο άδικο, μικρό και ξεπεσμένο,
νόμιζα θα’ βρισκα στοργή
έστω από σένα μες στη γη
κι εμένα δίπλα σου
να μ’ έχεις μαγεμένο.

και γω έγραφα
...ενώ οι φαρισαίοι έχουν ήδη πουλήσει
τα αποκλειστικά δικαιώματα του Αρμαγεδώνα
που θα μεταδοθεί τηλεοπτικά ζωντανά
προς τέρψη εκατομμυρίων θεατών
που θα καταναλώσουν τόνους διαφημιζόμενων προϊόντων
εμπρός από την τηλεοπτική τους συσκευή
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

JoaN είπε...

Ο Ελευθερίου καλά τα λέει. Οι άλλοι δε μας τα λένε καλά!!! Εσύ είσαι με μας ή με τους άλλους; Γιατί εμείς είσματσε οι άλλοι... χο

ξέχασα να αναφερθώ κ στη σχέση που έχω(;) με τις ευχές... (να θυμηθώ να το κάνω ποστ)

όχι άλλες ευχές... :S

Georgia είπε...

Ξέχασες εκτός από τον Γαϊτάνο (εμένα αυτός δε μ'αρέσει!) και τον Χρήστο Σαντικάι! (το μικρό τρομακτικό παιδάκι που βγαίνει παγανιά Χριστούγεννα και Πάσχα και που εγώ όποτε το βλέπω αγριεύομαι!!μπρρρ...) Φιλάκιααα! :)

JoaN είπε...

χαχαχα georgia (που σαι συ?! ολα οκ?)
Αναθέρθηκα σε Γλυκερία και Μακεδόνα γιατί το έργο αυτό το βλέπω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου!

Όντως το παιδάκι αυτό είναι τρομαχτικό...ξέχνα τον τώρα, πάει πέρασε...
σμουτσ ;)

Georgia είπε...

Εδώ είμαι μικρή μου! (σου 'λειψα, σου 'λειψα??) Όλα οκ, μη μου ανησυχείς! Μαζί με Γλυκερία-Μακεδόνα πάει πακέτο και ο Τερζής και μία τουλάχιστον εκπομπή-αφιέρωμα στον Καζαντζίδη και συον Μπιθικώτση! Όσο για το παιδάκι με τους ύμνους (ύπαγε οπίσω μου...) πάει, πέρασε, αλλά τα Χριστούγεννα θα ξανάρθει... (κάντε κάτι σας παρακαλώ, θα μου μείνει τραύμα!!) Σμουάτςςςςςς! :)

an205 είπε...

εγώ είμαι με εμάς!!!

"όχ άλ Ντλάρ Πάρ κι Αλξίου"
κάτσε γιατί δεν έχω καλό σήμα
να αλλάξω θέση...............

"όχι άλλο Νταλάρα Πάριο και Αλεξίου"
ΟΚ τώρα ακούγομαι καμπάνα
(φρέρε ζάκε φρέρε ζάκε σόνε λε ματίνε σόνε λε ματίνε ντιν νταν ντον)

τα ωρθωγραφυκά λάθι μπωρής να τα διωρθόσοις αρκί να μπής στο customise μαιτά στο posting - edit posts αιποιλαίγις edit στο post που θαίς κε το διορθώνεις!!!

GouRouNi είπε...

Καλώς επέστρεψες :P :P :P

JoaN είπε...

georgia ναι! πολύ! αάντε μας χρωστάς το τρίτο μέρος απ την τριλογία...

an205, χαχαχα σ ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Αχρείαστες να ναι :P

gourouni, σε μένα λες? έδω ήμανε εγώ...(είχα να δώσω κάτι συνεντέυξεις κ ξέρς δεν κατάφερα να φύγω...) :P

Georgia είπε...

Πω πω.... Ναι... Το τρίτο μέρος το είχα ξεχάσει τελείως....(πρέπει να το κοιτάξω αυτό το πρώιμο Αλτσχάιμερ!) ;)

Blogaki είπε...

Χρόνια Πολλά μικρή Σαλαλάαα!!! :)
Και καλά αποτελέσματα στις συνεντεύξεις!!

JoaN είπε...

Blogaki Epishs! S eyxaristw poly! Gia O,ti dhmosieytei 8a se enhmerwsw :P

GouRouNi είπε...

Ναι ναι.. τα καλύτερα θα σου δημοσιεύσω :P

Καλημέρα....

JoaN είπε...

gourouni έχεις στα χέρια σου την καριέρα μ! πρόσεχε! χο
Καλημέρες :D

JoaN είπε...

an205, georgia, gourouni, blogaki den diabasate to post e? ...

Blogaki είπε...

Το διαβάσαμε!!! Αλλά μας κάλυψες απόλυτα...οπότε τι σχόλιο να κάνουμε;; :))))

JoaN είπε...

aaa! ok blogaki. bazw mesa th berga :P