Πέμπτη, 5 Απριλίου 2007

Να δεν αν και

Η proserpina είπε και εγώ με αφορμή αυτά λέω τα δικά μ:


Εδώ και 2 μήνες είμαι μπλοκόσφαιρα, που λες, και νομίζω πως ακόμα δεν έχω προσαρμοστεί. Έχω ακόμα αμφιβολίες ( το μυαλό μου βασανίζουνε πολλές σαλαλα). Από την αρχή είχα, που μου είπε ο φίλος γράψε κ συ και είπα όχι. Λογικό αφού είμαι αρνητικό άτομο, αλλά κρατώ την αυτή τη στάση και έχω κ λόγους που τη συνοδεύουν (νομίζω).

Η ιδέα του να γράφεις σκέψεις σου κ να τις δημοσιεύεις είναι αλλόκοτη. Γιατί; εε γιατί αν έχω κάποιο πρόβλημα θα τα πω σ ένα φίλο. Ή έχω την ανάγκη να γράψω κάτι δικό μου, έτσι λειτουργώ καλύτερα,οκ αλλά γιατί να το δει ο καθένας; Γράφε τα και κράτα τα στο συρτάρι. Μήπως η "ανάγκη", η ενέργεια να τα κοινοποιείς είναι γιατί κάτι δε πάει καλά με σένα...(αύτο μπορεί να σημαίνει πολλά που όμως θα προσπεράσω) ;;; Διότι γράφω από παλιά, από πολύ μικρή, όχι ημερολόγιο. Γράφω σκέψεις(δε ξέρω πως να το θέσω)...χμ τι με οδήγησε να το κάνω; Μάλλον το γεγονός ότι οι φίλες μου δεν ενδιαφέρονταν κ κουράζονταν μ αυτά που ήθελα-είχα να πω. Ξεκινούσα να μιλάω και το βλέμμα τους κενό ή δεξιά κ αριστερά. Το ερώτημα παραμένει: γιατί να δημοσιεύσω ό,τι μου ρχεται στο κεφάλι; Τι τους νοιάζει αν μου έσπασε το νύχι ή αν με παράτησε ο Γιωργάκης κ πόσα πακέτα χαρτομάντιλα χάλασα;

Μπήκα σε κάποια μπλογκς κ είδα. Είδα να αναλύονται θέματα που με είχαν προβληματίσει κ μένα πολύ, είδα να ταυτίζονται οι απόψεις μου με άλλων κ να λέω για δες κ άλλοι τραβάνε ζόρι (θα μου πεις πριν δε το φανταζόσουν, θα σου πω ναι το φανταζόμουν απλά δεν είχα δει να συμβαίνει..δε κατάλαβες αλλά οκ), κ άλλοι σκέφτονται σαν εμένα, λες να μην είμαι τρελή; Είδα να θέτει ο ένας το θέμα του κ μετά άλλα άτομα να ασχολούνται μ' αυτό κ να το συζητάνε όμορφα κ ωραία. Διάβασα πολλών τα μπλογκς απ την αρχή ενδιαφέροντα άτομα όλα τους. Τότε το είδα αλλιώς, είπα να κάνω κ γω ένα μπλογκ κ βλέπουμε πως θα πάει κ τι γράφω. Σίγουρα ήδη υπάρχοντα κείμενα δεν μπορώ να τα ανεβάσω (αυτολογοκρισία..; περίπου). Όμως το χα ξερα πως θα διηγιόμουν μόνο περιστατικά τύπου πήγα εκεί κ μου παν αυτό, η τσακώθηκα με το φούρναρη γιατί μου έδωσε μπαγιάτικο ψωμί-το θράσσος του και άλλα τέτοια αναίμακτα (κούνια που με κούναγε και συνεχίζει να με κουνάει).

Ποστάρεις και έρχονται άλλα "προβλήματα". Να το πω έτσι, να μη το πω αυτό, να το πω γιουβέτσι. Άκυρο, όποιος θέλει με διαβάζει κ αφήνει κ σχόλιο. Όποιον δεν αφορούν αυτά που λέω πράγμα λογικό και σίγουρο, δε με διαβάζει κ δεν αφήνει σχόλιο. Άρα γράφεις αυτό που θες χωρίς να σε νοιάζει η απήχηση. Οκ?οκ! Τότε γιατί περιμένεις με αγωνία σχόλια των άλλων κ όταν δεν σου γράφει κανείς ψιλοχαλίεσαι; (Λεπτές ισορροπίες κ βάζεις τον εαυτό σου σε νέες διαδικασίες......) Ποστάρεις, λοιπόν, και "σχολιάζουν" κ απαντάς κ μπούρου μπούρου και σχολιάζεις κ συ άλλους κ θες πολύ να τους γνωρίσεις όλους αυτούς τους ενδιαφέροντες. (ακόμα πιο λεπτές ισορροπίες)


Proserpina, δεν μπορώ να καταλήξω ακόμα κάπου. Ως τώρα αυτό που ήθελα να πω είναι (για να δούμε τώρα πως θα το πω) ότι

-έχεις την πλήρη ελευθερία να διαλέξεις σε τι κλίμα θα κινηθείς στο μπλογκ σου, τι ύφος θα έχεις, αν θες να χρησιμοποιήσει ΜΟΝΟ μικρές χαζές προτάσεις κλπ ή κ γενικότερα... -> από σένα ξεκινάνε όλα, βάζεις τα πράγματα κάτω τα κοιτάς από δω κ από κει και εμφανίζεται μπροστά σου η στάση που πρέπει να κρατήσεις ώστε να (...πως να το πω πάλι) ξεμπλοκάρεις; να αποτοξινωθείς; αποστασιοποιηθείς; να δεις τι θες ακριβώς...

-Πιστεύω ότι μπλογκάροντας γεμίζεις τις ώρες σου πιο εποικοδομητικά από το να δεις τηλεόραση , να πας για έναν καφέ με φίλους που δεν επικοινωνείτε (βλέπε άποψη Σπύρου)

-Δεν θεωρώ ανθυγιεινή συνήθεια την ανταλλαγή απόψεων κ την επικοινωνία με άλλους ανθρώπους.

(τσ κι άλλα είχα να πω αλλά πάλι χάος επικρατεί στο μυαλό μ, δεν ξέρω τελικά αν κατάφερα αυτό που ήθελα μ αυτό το ποστ, δεεεν ξέρρω τι είναιιι ούτε πως φτάνει ούτε τι χρώμα έχουν οι μέρες όταν έρχεταιι σαλαλα)


13 σχόλια:

Spyros είπε...

eides pou kati hksere aytos o filos? ;) den einai kanenas tyxaios, na ksereis....! (ela mazepsou!)

xairomai epiprostheta dioti grafeis poly wraia.. telika! (xaxaxa!)

kata ta alla, symfwnw mazi sou, ta eipa kai chez proserpina alla esy ta anelyses kiola(s)

JoaN είπε...

!!!Τυχαίε Σπύρο :P,
με εκπλήσσεις ευχάριστα θα μαντεύεις τον λόγο... (επειδή μόλις είδα πως ξέρεις τη λέξη επιπρόσθετα χοχοχο).

Ναι, συμφωνούμε γεγονός που δε σου κρύβω πως με τρομάζει(5/4/07)!!! Και ναι ήθελα να τα αναλύσω αλλά θαρρώ πως δε πέτυχε κ πολύ. Τέλος πάντωνννΝ.

an205 είπε...

Κι ούτε ένα τραγούδι;;;
Μάλλον λόγω Μεγάλης Βδομάδας...
κάπου το ανάφερα ξανά:
"σ' όποιον αρέσουμε για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε..."

Καλή Ανάσταση!

ΣΠΥΡΟς ΣΕΡΑΦΕΙΜ είπε...

συνέχισε να γράφεις ό,τι σκέφτεσαι και μην το αναλύεις. Μοιράσου μαζί μας ό,τι έχεις στο μυαλό σου.
Αντε, καλώς σε βρήκα!

JoaN είπε...

an205, είχε τραγούδι στο τέλος!

Σπύρο Σεραφείμ! Καλώς σε!! Δηλώνω φαν!!!


Καλή Ανάσταση σας εύχομαι! (Πάω να στολίσω το αρνί)

an205 είπε...

τώρα το είδα αφού το γραψες με τόσο μικρά γράμματα που να το δω ο μονόφθαλμος...
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

GouRouNi είπε...

Ευτυχισμένος ο νέος σούβλος :P

it is είπε...

Βασικά νομίζω πως καλό είναι να το αφήνουμε και να γράφουμε ότι μας κατέβει... από την άλλη τον έχω κι εγώ τον προβληματισμό... γιατί σκατά γράφουμε? γιατί να θέλουμε να εξωτερικεύσουμε σε άγνωστους τι σκατά έχουμε στο κεφάλι μας? οέο? δεν ξέρω... είμαι της άποψης πάντως πως όλοι οι blogger είναι κατά βάση προβληματικοί...

JoaN είπε...

an205, γυαλάκια να κεράσω? :P

gourouni, ας πιούμε σ αυτό! :P

"όλοι οι blogger είναι κατά βάση προβληματικοί..."-> itis, είναι πολύ πιθανό να θέλουν να καλύψουν κενά τους... (που τους έχουν δημιουργηθεί για πολλούς λόγους...), η λέξη προβληματικοί με χάλασε...

it is είπε...

να κι αν σε χάλασε, να κι αν δε σε χάλασε :p
αυτό εννοώ πάνω κάτω... βάζω και την κωλάρα μου μέσα μη νομίζεις :)

JoaN είπε...

να κι αν σε χάλασε, να κι αν δε σε χάλασε :p -> τσάμπα το έγραψες αυτό

αυτό εννοώ πάνω κάτω... -> μάλιστα.

βάζω και την κωλάρα μου μέσα μη νομίζεις :)-> ωχ, μην έχουμε πρόβλημα χώρου μετά.. :P

κοινώς από τις 3 σειρές μόνο οι 4 λέξεις χρειάζονταν :P oxoxoxo

proserpina είπε...

Χμμμ...εγώ βασικά άλλο ήθελα να πω...

Βεβαίως και έχεις την πλήρη ελευθερία να διαλέξεις σε τι κλίμα θα κινηθείς στο μπλογκ σου, βεβαίως και εσύ κανονίζεις τί και πότε θα γράψεις - οκ, κι εγώ αυτό πιστεύω, δεν είναι αυτό που με απασχολεί όμως και που έγινε αιτία να γράψω ό,τι έγραψα.

Όσον αφορά το δεύτερο point σου, έχω την εντύπωση οτι παίρνουμε την εξαίρεση και την κάνουμε κανόνα. Δηλαδή υποτίθεται οτι συγκρίνεις την τωρινή κατάσταση (κολλημένος στο νετ) με τη βέλτιστη πιθανή που θα μπορούσες να κάνεις - το να δεις τηλεόραση (που έχω να δω καμια δεκαρικά χρόνια) ή να πας με φίλους που δεν επικοινωνείς για καφέ (αφού δεν επικοινωνείς γιατί πας για καφέ;) δε νομίζω οτι είναι η εναλλακτική λύση, για μένα. (Βέβαια ίσως η δική σου προσέγγιση είναι πιο ρεαλιστική: 'αφού και να μη μπλόγκαρα, στην τελική θα έκανα κάτι χειρότερο, ας κάτσω στο πισι μου' - το μη χείρον βέλτιστο (μα πως τα λέω πάλι ο ηλεκτρολόγος))

Τέλος, όπως είπε και ο άλλος Σπύρος στο μπλογκ μου, βέβαια και είναι υγιές να ανταλάσσεις απόψεις με άλλους ανθρώπους, συμφωνώ και επαυξάνω, όμως αυτό είναι μια απο τις παραμέτρους του μπλόγκιν, για μένα, υπάρχουν και πολλά άλλα παρελκόμενα, όχι τόσο ευχάριστα (εκτός πάλι αν το δεις απο μια πιο αισιόδοξη άποψη, του στυλ οτι αυτή θα έπρεπε να είναι η κύρια παράμετρος, η επικοινωνία, και όλα τ' άλλα είναι άνευ σημασίας)


Τι να πω...κι εγώ προσπαθώ ακόμα να καταλήξω κάπου...

JoaN είπε...

proserpina, Μάλιστα...ωραία τα είπες πάλι η ηλεκτρολόγος! Δεν έχω να πω τπτ... όποια βρει άκρη πρώτη ενημερώνει... ;)