Πέμπτη, 29 Μαρτίου 2007

Να θα πια

Αν κουραστείς απ τους ανθρώπους κι είν όλα γύρω γκρεμισμένα, μην πας ταξίδι σ άλλους τόπους σαλαλαλα

Χθες πήγα στο θέατρο Δ.Χορν να δω την "επιθεώρηση" το τρέντυ θα σφυρίξει 3 φορές(περισσότερες πληροφορίες στο athinorama)!
Το κουδούνι χτυπάει τρεις φορές και να σου ανοίγει η αυλαίαααα, όλοι οι ηθοποιοί χορεύουν κ τραγουδάνε το κεντρικό τραγουδάκι της παράστασης πλέη μπακ. Ξέρεις ακούγεται σαν από πιγάδι κ τα λόγια δύσκολα τα καταλαβαίνεις, αλλά η επανάληψη μητέρα της μάθησης είπαν και δούλεψε κι εδώ αυτό! Πρώτα ο Φασουλής βγήκε κ έκανε μια ψιλο-αναδρόμη και μας είπε περί τα της επιθεώρησης κ ελεύθερου θεάτρου, με αρκετά στοιχεία απ την επικαιρότητα και μας εξήγησε λίγο το σκεπτικό της παράστασης με μόνιμο μπακ ράουντ το χιούμορ. Η παράσταση συνεχίστηκε θίγοντας εύστοχα τρεντο-καθημερινά θέματα. Κυρίαρχο ήταν το μουσικό θέμα απ τη Μισιρλού με διάφορους τρόπους παιγμένο,το οποίο γέμιζε μικρά κενά, ύστερα έβγαινε ο επόμενος ηθοποιός τραγουδώντας υπάρχων τραγούδι είτε όπως είναι είτε μ άλλους στίχους αυτή τη φορά όχι πλέη μπακ (μουσική ηχογραφημένη αλλά φωνή ηθοποιού και πιάνο ήταν "της ώρας") κ τα λόγια ήταν καθαρά. Μετά έλεγε το νούμερο του και πάλι το ίδιο τραγούδι που ξεκίνησε το νούμερό του... Μισιρλού κ.ό.κ. Αυτό το μοτίβο επικρατούσε κυρίως, με μικρές εξαιρέσεις. Στο τέλος της παράστασης ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι για να μαι ακριβής ήταν μόνο τραγούδια κ χορός χωρίς αλλαγμένα λόγια. Ήταν αστεία κ αυτά, άλλα αν θες να πεις κακό το λες: αντί να κρατήσει η παράσταση 2:30 και ώρες μπορούσε να τελειώσει νωρίτερα, ή τι έγινε δεν είχε να γράψει άλλο κείμενο και γέμισε το κενό με τραγουδάκια; [ με το που βγήκαμε απ το θέατρο αντικρίσαμε πλανόδιους-τρελιάριδες μουσικούς οι οποίοι μας είχαν κλείσει σχεδόν την έξοδο, αν δεν έριχνες το ευρώ σου στο ντέφι (3 ντέφια:1 δεξια κ 1 αριστερά της εξόδου και ένα λίγο πιο μπροστά κ κέντρο....),έτσι ξεχνάς εύκολα τι που ήσουν για 2:30 και ώρες γιατί προσπαθείς να βγεις απ το μπούγιο χωρίς να σπάσεις το άλλο χέρι]
Μου άρεσε πολύ, γέλασα πολύ. Το προτείνω σ όποιον αρέσει το στυλ του Φασουλή και συμφωνεί με την οπτική του. Όλοι έπαιξαν τέλεια εκτός από την Έφη Παπαθεοδώρου (βλέπε "Θεοπούλα" στο σίριαλ "παρα πέντε"). Άλλα θα ξεχωρίσω τον αγαπημένο, λατρεμένο, τρελό Γιάννη Ζουγανέλη! οεοεοεοεοεοεοεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
και ...
σώστεεε τη χελώναα Καρέτττααα Καρέτττταααα σαλαλαλαλα
φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μέναα χωρίς εμέενααα σαλαλα
αλλά εγώ θα σε πάρω να φύγουμεε στου μυαλού τα μεγάλα τα δάσηη σαλαλαα
στους τοίχους διαφημίσεις, παντού κ πάντα λύσεις για τυχερούς σαλαλααα
Εγώ με σένα παθαίνω σοκ! Μπαίνω στην πρίζα για ηλεκτροσοκ! Τρώω πακέτο με πιάνει αμόκ! Μα δε μασάω είμαι στα λοκ! σαλαλαλα


26 σχόλια:

it is είπε...

Βασικά ο ζουγανέλης χεβομεταλλάς ήταν όλα τα λεφτά... όπως και όταν φόραγε τις φιδίσιες μπότες :P
Καλή ήταν η γιαγιά ρε! Εμένα ο πιτσιρικάς από τα εγκλήματα με ξενέρωσε... ήταν πολύ χλιαρός όταν είχα πάει εγώ...
Τέσπα καλησπέρες :)

JoaN είπε...

ναι ναι στη χεβιμεταλοφάση ήταν απίστευτος! (σκατά στη μούρη σας θα κάνω εμετό στα μούτρα σας, ψηφιστρόνιααα σαλαλα ) ΧΟυχοοουχουυυ
ρε με ιδρωμένο οπίσθιο o πιτσιρικάς, θες να είναι και άνετος κ ωραίος; :P

Υ.Γ.: ωραία σχόλια κάνω, να με ξαναχαίρεσαι :P

it is είπε...

δεν ήταν μόνο στη φάση με τον ιδρωμένο κώλο μωρέ :p γενικώς ήταν πολύ χλιαρός... και όταν είδα πως έπαιζε είχα χαρεί και περίμενα περισσότερα...

η γιαγιά είναι θεά ρε! και η χοντρούλα επίσης!
και το σκετσάκι με ζούγα φασουλή που είναι και καλά φίλοι και βγαίνουν για καφέ να τα πουν και ο καθένας λέει τον πόνο του... right on target!
α και το αρχικό με τους μετροσέξουαλ πολύ καλό! :p
by the way μου έχεις κολλήσει το σαλαλα διάολε! :p

JoaN είπε...

χαχαχα "αυτόο αυτόοο αυτόο που με καταλαβαίνεις,,, γιατί ποια δεν ακούνε οι άνθρωποι κλπ..."

υποψιαζομαι πως δεν το λες σωστά... αλλά οκ :P

it is είπε...

Εγώ πάλι υποψιάζομαι πως το έχω πιάσει ακριβώς όπως το λες... :p

αλλά μπορεί να το λες και λάθος :p (εγώ δεν κάνω ποτέ λάθος... δεν ξέρω αν είσαι ενήμερη επ'αυτού! εχεχεχεχε)

it is είπε...

Παρεμπιπτόντως... ποια δεν ακούνε οι άνθρωποι? τη Σούλα? τη Μαριά? τη Ντίνα? ή μήπως *πια* δεν ακούνε οι άνθρωποι? αχαχαχαχαχα :p

Αστάρτη είπε...

Συγνωμη για την ενόχληση στην κουβεντούλα παιδιά. Δεν ήρθα να κάνω κριτική για την παράσταση, δεν την έχω δεί.
Ηρθα να σε ενημερώσω αγαπητή joan οτι ο it is είναι η μεγαλύτερη ψωνάρα της μπλογκόσφαιρας.

Ετσι για να μην παραπλανείς τον κόσμο!

Αυτά και χαιρετώ :)

it is είπε...

δηλαδή ρε σφηνοτουβλάκι αστάρτη... όταν γράφω "(εγώ δεν κάνω ποτέ λάθος... δεν ξέρω αν είσαι ενήμερη επ'αυτού! εχεχεχεχε)" παραπλανώ τον κόσμο? :p
Νόμιζα πως ήμουν ξεκάθαρος αχαχαχαχα

JoaN είπε...

χαχαχαχαχαχα οκ ένα ακόμα λάθος έκανα κ γω. ένεκα που έχω ένα χαμό παράθυρα κ ένα χέρι! Σταύρωσέ με, μετά το εγκεφαλικό που έπαθες με το ορθογραφικό!
(εγώ δεν κάνω ποτέ λάθος... δεν ξέρω αν είσαι ενήμερη επ'αυτού! εχεχεχεχε)-> κάτι έχω μυριστεί, δίνεις όμως κ αυτόγραφα?είσαι απ αυτούς? :P

έλα στην παρέα μας αστάαρτηη σαλαλαα

γουελ, το σάλαλαλααααα γράφεται στο τέλος κάθε στίχου, ώστε να υποδηλωθεί πως πρόκειται για τραγούδι κ να μη νομίζει κανείς πως είναι δική μου εξυπνάδα. Όμως προσοχή! Έχει διαφορετικό ρυθμό από το τραγούδι αν προσπαθήσεις να το πεις...

it is είπε...

δεν έπαθα εγκεφαλικό ρε ;p κι εγώ κάνω 100 λάθη τη μέρα ορθογραφικά... είναι τα μόνα λάθη που επιτρέπω στον εαυτό μου... καταλαβαίνεις τεχνητά γίνεται για να μην την ψωνίσω και για να μην αποθαρρήνω τους κοινούς θνητούς από το να έρθουν σε επαφή μαζί μου :p
το σαλαλα το είχα στο μυαλό μου να έχει δικό του ρυθμό άσχετα με το που το βλέπω και με το αρχικό "σα" να είναι ελαφρώς παχύ... ή ψευδό ή κάτι τέτοιο... μέσα έπεσα? :p

JoaN είπε...

sha? όχι αν ήταν παχύ το σα θα το έγραφα!!!! είναι απλό. και είναι κλεμμένο-εμπνευσμένο από τους Αμαν ...τότε που έκαναν διάφορες εκδοχές στα κάλαντα ανάλογα με τα επίθετα στα κουδούνια!

α κ ξέχασα να ευχαριστήσω την Αστάρτη που με ενημέρωσε. κρατάω μικρό καλάθι άρα... :D

it is είπε...

ε, σου το είπα... μπορεί να το λες και λάθος... κανείς δεν είναι τέλειος... (εκτός από μένα)


η αστάρτη είναι εγκάθετη και αιρετική! Στην πυρά!

JoaN είπε...

"η αστάρτη είναι εγκάθετη και αιρετική! Στην πυρά!" eipe kai to proswpo toy fwtisthke perierga k ksafnika phre th morfh ths E.LoykA!!!!

Αστάρτη είπε...

Μην τον ακούς κορίτσι μου αυτόν τον υπερόπτη άνθρωπο.
Το ποιόν του το έχουμε διαπιστώσει καιρό τώρα.
Ηθελα μόνο να σε προειδοποιήσω γιατί όποιος δεν τον ξέρει φτάνει ακόμη και σε σημείο να τον συμπαθήσει(!!!!).
Να είσαι προσεκτική.

JoaN είπε...

ok Αστάρτη σ ευχαριστώ πολύ κ εκτιμώ αυτή σου την κίνηση. παρά λίγο να την πατήσω!!

it is είπε...

τς τς τς... απαξιώ... είναι προφανές το παιχνίδι κάτω από το τραπέζι και η γυναικεία αλυλεγγύη... δε θα μπω στο στημένο σας κόλπο!
Αστάρτη αφού μ'αγαπάς κατά βάθος γιατί λες ψέματα στον κόσμο?
Μήπως... μήπως ζηλεύεις? χουχουχου

phantom_pad είπε...

Γιάννης Ζουγανέλης - Αντώνης Τουρκογιώργης
ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ 2001-2002

Ακόμα ψάχνει η μάνα μου να βρει που πηγαίναν τα λεφτά που μου στελνε για να πληρώσω τους λογαριασμούς... χε χε χε!

''Μικρό μου στολιδάκι, πολύχρωμο πουλί, πολύτιμο πετράδι μωρό μου είσαι εσύ''...

JoaN είπε...

έτσι phantom_pad!oolELEe :)

zero είπε...

Κι'εγω με σενα επαθα σοκ
αν κι'εχω περασει κι'απο τα Λοκ.

ζερο.

JoaN είπε...

zero,xaxaxa! :) (πρόσωπο με κοκκινισμένα μάγουλα)

julia είπε...

Ειχα καθήσει και είχα διαβάσει ολα τα σχόλια του Αθηνοράματος πριν παω...και είχα φρικάρει με το ποσους μαλακες τελικά έχουμε γύρω μας και απο την αλλη με έβαλε σε σκέψεις μηπως έκανα εγώ μαλακια που θα τον έβλεπα....
Τελικά πηγα πριν 2 μήνες περίπου ενα Σαββατο βράδυ...και έφυγα με τα μαγουλα μου να πονανε απο το γελιο.... Ο Ζουγανέλης ΘΕΟΣ, η γιαγια συγκινητικη πολύ..... και ο πιτσιρικάς απο τα εγκλήματα πολύ καλος....

an205 είπε...

Μπορούν να μπουν κι άλλοι στη συζήτηση τελικά.....
Γιατί στην αρχή νόμιζα πως ήταν ΠΡΙΒΕ...
Να σας πάω χρόνια πίσω στο ΑΧ ΜΑΡΙΑ; Όπου Ζούγα και κομπανία "τα'σπαγαν" κανονικά.
Πιστεύω ότι μαζί με Μαρίνο και Τζιμάκο από τους πιο ολοκληρωμένους "διασκεδαστές".
ΥΓ. Η κόρη Ζούγανέλλη-Σιδέρη έχει απίστευτη φωνή...

Blogaki είπε...

Να'μαι κι εγώ!!
Την έχω δει την παράσταση και μου άρεσε πάρα πολύ!! Τον Ζουγανέλη δεν τον είχα σε καμία εκτίμηση για κάποιο λόγο αλλά μου άλλαξε άποψη και εύκολα μάλιστα!!!!

JoaN είπε...

julia, δεν διαβάζω κριτικές. Όμως τυχαία άκουσα (σε μια σχολική βιβλιοθήκη την υποτίθεται βιβλιοθηκονόμο να λέει σε μια καθηγήτρια: )ότι ήταν χάλια το έργο, απαράδεχτο κλπ. κ κουφάθηκα. Και τώρα που είδα το έργο απορώ με την καρδία εκείνης κ με το μυαλό της... γιατί θαρρώ πως απαράδεχτο το έργο Δεν το λες!

an205,βέβαια κ μπορούν!!! αχ μ αυτό το "αχ Μαρία!" , σκάω που δεν το πρόλαβα!
Όμως κατάφερα κ πήγα στη φετινή παράσταση στο Ζυγό με Τσανακλίδου, Μαχαιρίτσα και Μπουλ;a κ Ζουγανέλη, όπου το δίδυμο Μπουλάς-Ζουγανέλης ήταν απολαυστικότατο!
ΥΓ: Όντως η Ελεονόρα Ζουγανέλη τρομερή (μια βροχήηη μου ξεπλένει τα μάτιαα σαλαλα,) έχει κάνει κ καλές συνεργασίες (όταν πέφτειι το βράδυυυ σαλαλα, είπα στους φιλους μου πως θα ρθεις σαλαλα)

blogaki, χαίρομαι που του άλλαξες άποψη! (λες κ είμαι εγώ ο Ζουγανέλης 1 πράγμα :P) :D

catwoman είπε...

ΠΡΩΤΟΝ Ο ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ. ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΛΛΑ...ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ!!! ΤΡΙΤΟΝ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟΣ Ο ΠΙΟ SEXY ΠΙO ΕΞΥΠΝΟΣ Ο ΠΙΟ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ!!! ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ!!! ΟΠΟΤΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ!!! Α! ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΧΛΙΑΡΟΣ ΟΤΑΝ ΕΙΧΕΣ ΠΑΕΙ ΕΣΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΕΣ ΠΑΕΙ ΕΣΥ! ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ ΠΟΣΟ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΖΗΛΕΥΕΙΣ ΠΑΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ!... ΧΕΡΑΙΤΩ!...

Ανώνυμος είπε...

Γιώργη Χολιαστού


ΤΑ ΓΓΡΕΜΙΣΜΕΝΑ


Έπιπλα δεν είχε το δωμάτιο
και όσο να πεις
ένα τραπέζι
απαραιτήτως χρειάζονταν'

Δε θα 'τρωγε καλά για λίγες μέρες
το κάπνισμα θα εμετρίαζε
το φως νωρίς θα το 'σβηνε
λίγο από δω-λίγο από κει
θα τα κατάφερνε στο τέλος.

Και όχι πολυτέλειες.
Δεν ήθελε
ξύλο καλό' ούτε μορφήν και στυλ θα εκοιτούσε.
Ένα απλό τραπέζι'
λίγο γυαλιστερό μόνο στην επιφάνεια
και κάπως, όσο γίνονταν
τα πόδια του κομψά
(μπορεί να το 'ντυνε και με χαρτί'
έτσι κι η φθήνεια του θα κρύβονταν
και τακτικός θα έλεγαν πως είναι).

Τώρα θα πεις:
μεγάλη ανάγκη ήταν το τραπέζι;
Ανάγκη όχι, μα είναι κάποια συντροφιά-
ένα δωμάτιο άδειο άσχημα χτυπάει. Πάλι
κάποιος μπορεί ναρχόνταν
και την κατάντια του να δει δε θ' ανεχόνταν.
Και τέλος είναι κάτι όρθιο μέσα σε τόσα γκρεμισμένα.