Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2007

Το θα και να

(παγκόσμια μέρα ποιήσης η σημερινή λέει... έχει γίνει χαμός με τις παγκόσμιες μέρες θαρρώ!δεν υπάρχει πια μέρα κενή, τους περισσεύουν γεγονότα. Λες να φτιαξουν κι άλλες μέρες για να γιορτάσουν τα υπόλοιπα;;;; χο )

Και σου θέτω το εξής θέμα-πρόβλημα:
Έχουμε 2 άτομα (μπορεί να είναι ή 2 άντρες, ή 2 γυναίκες ή 1 άντρας κ 1 γυναίκα μεταξύ τους φίλοι σε κάθε περίπτωση) τα οποία πάνε για καφέ πολύ συχνά και ο ένας απ' τους δύο θέλει να κερνάει συνέχεια. Δεν τίθεται θέμα οικονομική δυσχέρειας του ενός, ούτε ο άλλος έχει συνέχεια γιορτή, γενέθλια, επιτυχία σε πτυχίο, διορισμό, αποφοίτηση κτλ. Είναι "λογική, φυσιολογική" κίνηση να κερνάει συνεχώς το ένα από τα δύο άτομα;

Δέχομαι το κέρασμα χωρίς ουσιαστικό λόγο μια φορά στο τόσο. Αλλά το συνέχεια ή να μην κερνάει κ το άλλο άτομο ή να μην δίνουν ο καθένας τα δικά του δεν μου κολλάει και πιστεύω πώς το άτομο που δέχεται το κέρασμα- μετά από πιέσεις- έρχεται σε δύσκολη θέση.

Εσύ τι λες;

20 σχόλια:

proserpina είπε...

Μισό διότι νιώθω να το χάνω: η σαύρα επιμένει να κερνάει σε κάθε έξοδο;

Ετοιμαστείτε, ήγγικεν η ώρα της κρίσης!!!

roooooooooooooooooofl

JoaN είπε...

χαχαχαχα σε θεωρητικό επίπεδο μιλάμε... (μπλα μπλα μπλα φιλοσοφία μπλα μπλα μπλα με εκλέξανε)(μη την κάψουμε τη σαύρα, κρίμα είναι) proserpina πες την άποψή σου όμως...

pietà είπε...

Χμμμ. Ούτε εγώ θα αισθανόμουν ωραία. Εξαρτάται όμως από την φύση της σχέσης μου με αυτό το άτομο. Για την αδελφή μου π.χ. μπορεί να μην είχα πρόβλημα. Για φίλους, δεσμούς και τα σχετικά, θα είχα σίγουρα και είναι δεδομένο ότι θα απαντούσα με κέρασμα ή με όποιον άλλο τρόπο μπορούσα, ακόμα και κρυφά.

proserpina είπε...

Η άποψή μου; Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες. Δεν μπορεί να κερνάει μονίμως ο άλλος, ναι μεν μπορεί αυτός να το θεωρεί ωραίο, καλό ("είμαι κ πολύ κουβαρντάς ο άτιμος" / "ε,τι να την αφήσω να πληρώσει; ντροπή" / "είναι υποχρέωσή μου να κεράσω") αλλά το πιο πιθανό είναι να κάνει τον άλλο να αισθάνεται βλάκας/άχρηστος. Όσο για αυτό που λέει η pieta, εμένα και η αδερφή μου να ήταν που να ήθελε να πληρώνει συνέχεια (δεν ξέρω βέβαια αν φταίει το γεγονός οτι εμένα η αδερφή μου είναι πιο μικρή απο μένα. Παίζει κ η ηλικία ρόλο)

proserpina είπε...

Ναι, λείπει κάτι στο παραπάνω ποστ:

Εμένα, λοιπόν, και η αδερφή μου να ήταν που ήθελε να πληρώνει συνέχεια, θα αισθανόμουν άσχημα.

JoaN είπε...

pieta, proserpina σας ευχαριστώ που εκθεσατε την άποψή σας(κ ευτυχως που ηταν αυτή=ίδια με τη δικια μ :p) χο

κερασμένα λοιπόν κερασμένα, τα πικρά μου ποτά κερασμένα, και τα χρόνια μου τα ευτυχισμένα, κερασμένα... πληρωμένα κι αυτάααα σαλαλαλαλα

it is είπε...

Καλά ναι... μας πείσατε...
Δεν αφήνετε τα ψέματα λέω εγώ? Αφού είναι γνωστό σε όλους πως όλες σας (αι γυναίκαι ντε!) θέλετε να σας κερνάνε πάντα....
Αφήστε το ξεκάρφωμα λοιπόν :p

JoaN είπε...

χαχαχα itis δε κατάλαβες το θέμα είναι να το λέει τουλάχιστον απ' την αρχή να παραγγέλνουμε σωστά! :P

Spyros είπε...

pes ta re it is...

kala joan me epeises. de ksanakernaw pote, kai malista tha skaw myth xwris lefta stin tsepi..

it is είπε...

joan τώρα μιλάς σωστά :p

spyro ρε μλκα τραγικέεεεεεε αχαχαχαχαχα δουλεύεις για τα γκομενάκια ρε? :p Δε σου έχω πει? ζιγκολίκι ζιγκολίκι για να βγει το χαρτζηλίκι! Μην πληρώνεις ρεεεεε!

julia είπε...

Άντί για απάντηση θα σου πω ένα παράδειγμα. Με τις φίλες μου συγκεκριμένα με 2 από αυτες (την κολλητή μου και την αμέσως επόμενη!!) που και που ανταλλάσουμε κεράσματα. Δεν μπορώ να δεχτώ συνέχεια να με κερνάνε, ούτε βεβαια και να κερνάω εγω. Εναλλάσεται αυτό...

JoaN είπε...

Σπύρο, το όλο θέμα έγινε για να ακούσω την άλλη πλευρά. Να δω τους 5 λόγους. Μη ξεγλιστράς!

Itis,"ζιγκολίκι ζιγκολίκι για να βγει το χαρτζηλίκι!"??? πέρασε η παγκόσμια μέρα ποίησης. Σήμερα(23/3/07) είναι ΤΗΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΙΑΣ.χο

Julia! καλά το είπες: "Εναλλάσεται αυτό..."

Georgia είπε...

Συμφωνώ μαζί σου μικρή μου! Ναι, καλό το κέρασμα, οκ, αλλά δε γίνεται να συμβαίνει πάντα από τη μία πλευρά! Και καμιά φορά θεωρούμαι και ακατάδεκτη επειδή επιμένω αλλά... δεν είναι έεεετσι! ;)

JoaN είπε...

georgia πες ταααααα χρυσή μου! :)

GouRouNi είπε...

.. είναι λανθασμένη νοοτροπία... Όλοι δουλεύουμε...όλοι έχουμε ανάγκες...όλοι έχουμε την διάθεση να προσφέρουμε.. έστω και με το κέρασμα ενός ποτού, στους ανθρώπους που έχουμε κοντά μας..

Προσωπικά , με ανθρώπους που αγαπάω.. (και εντάξει περισσότερο σε σχέσεις..) έχω δει το χαμόγελο που έχει η φίλη μου.. όταν αυτή θα μας βγάλει για φαγητό.. ή θα πληρώσει μια εξοδο.. κλπ.. Δεν κερδίζεις την εκτίμηση του άλλου με μερικά ευρώ.. αλλά με την αποδοχή των συναισθημάτων του..

Λουκάνικο (βαρέθηκα να είμαι γουρούνι.. ψήστε με :P)

JoaN είπε...

ok gourouni. Bazw th fwtia! :P

GouRouNi είπε...

....ωραία.. άντε και κάποιος να φέρει το κρασί :P ( [πάλι ανακάτεψα μια σοβαρή κουβέντα.. έχω ταλέντεο)

proserpina είπε...

"Δεν κερδίζεις την εκτίμηση του άλλου με μερικά ευρώ.. αλλά με την αποδοχή των συναισθημάτων του.." --> Σωστόοοο το λουκάνικο!

an205 είπε...

Πάμε στον Άδωνη για καφέ...
μην ανησυχείς, θα κάνω πως πάω να πληρώσω και καθώς θα ψάχνω υποτίθεται το πορτοφόλι μου θα σε αφήσω διακριτικά να προλάβεις να πληρώσεις τον λογαριασμό, οπότε φρόντισε να χεις χρήματα μαζί σου, μην μας πετάξουν στην λάντζα (ξανά) :-Ρ

JoaN είπε...

χαχαχα που πηγαίνουν τεκνά και φρικιά και αράζουν κ οι αθλητές κ που πηγαίνει κ μια χοντρή, νευρικία, Κυριακή να της φύγει το στρες! σαλαλα

οκ an205 ας το ονομάσουμε "πλαν εη" :P