Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2007

Και να και...

Φοράω τα 3 γαντια που μου πεταξαν οι: Georgia, Spyros, Proserpina. Πάλι έχω το γνωστό πρόβλημα ότι δεν έχω σε ποιους να πετάξω το γάντι αλλά οκ.

-Που λες, το cinema κι εγώ έχουμε μια παράξενη σχέση.
-Δηλαδή σ αρέσει να πηγαίνεις; ή όχι;
-Μου αρέσει. Όμως δεν το κυνηγάω όσο κυνηγάω τα μουσικά γεγονότα ή το θέατρο.
-Δηλαδή πόσο συχνά πας;
-εμ...χμ...μπορεί να πάω κ 3 φορές ένα μήνα, αλλά κ μια ή καμία το χρόνο...
- !!! ε δε σ αρέσει...
-Όταν πάω όμως ή όταν δω κάποια ταινία στο σπίτι, προσέχω πολλά πράγματα αυτόματα...
-...(κενό)
-εμμ σκηνοθεσία, τεχνικά άλλα πράγματα... δομή έργου...κλπ κλπ (ψ ψ ψψψψ ψωνιοοο). Μ αυτό θέλω να πω πως δεν μένω σ αυτό που βλέπω κλπ... το γεγονος ότι δεν πάω συχνά δε σημαίνει πως ότα πάω "δεν είμαι κει" κλπ...
-ναι...
-Απ την άλλη δεν έχω καταφέρει ή δώσει σημασία στο να θυμάμαι όνοματα: σεναριογράφων, σκηνοθετών, ηθοποιών κλπ... δεν ξέρω ποιος παιζει ή σκηνοθέτησε την τάδε ταινία κτλ. Μπερδεύω τον ΚιάνουΡίβς με τον Τομ Κρουζ, ουσιαστικά για κανέναν τους δεν έχω εικόνα στο μυαλό μου...
-!!! ...
-Αγαπημένες ταινίες δεν έχω! Υπήρξαν ταινίες που με συγκλόνισαν.. με συγκίνησαν κλπ... (δεν τις καλό θυμάμαι πια.(.μη πω καθόλου κ μείνεις..)


Τέλος πάντων ακολουθούν ταινιες που με το ζόρι θυμηθηκα κ μ αρέσουν για διαφορετικούς λόγους η κάθε μία...

1. memento
2. amelie
3. stay
4. mystic river
5. cluedo
6. snatch
7. Εξ επαφής

(την προηγούμενη φορά έπρεπε να γράψουμε 5. Τώρα γιατί 7?εεεεε??????)

11 σχόλια:

phantom_pad είπε...

Το θέμα απλό ,η σκέψη έντονη, η απόφαση δύσκολη...
5 αγαπημένα τραγούδια σας...
Τραγούδια που σας στιγμάτησαν στο πέρασμα του χρόνου...
Που όταν τυχαία τα ακούσετε άλλοτε σκάει χαμόγελο, άλλοτε ζαρώνεται τα φρύδια, άλλοτε αλλάζεται σταθμό βρίζωντας λίγο πριν τρακάρεται...

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ... 5 ΚΑΙ ΚΑΛΑ... ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΤΩΡΑ...ΚΑΡΚΙΝΑΚΙ!

JoaN είπε...

1. Kalws se phantom.
2.pwpwpw to eixa skeftei pws opou na nai erxetai k h seira twn tragoydiwn kai ka8oloy den moy arese giati einai pollllyyy dyskolo na 3exwrisw mono 5!!
3.kanta100 :P .. h 456 na t afhseis klp :P

phantom_pad είπε...

xa xa ...
se ligo vgazo ta dika mou... dose moy 10 lepta mipos pareis kamia idea..

Georgia είπε...

Αμάν, το memento το είχα ξεχάσει!!! (την αφηρημάδα μου μέσα!) Όλα καλά κουκλίτσα τώρα?? Μάκια!

JoaN είπε...

xaxaxa georgia ena myalo xeimwna kalokairi... :P

kalytera mallon... (ee grapse k sy ta 5 songs!)

Spyros είπε...

zhtw to memento kai h prwtagwnistria (den ennow thn matrix :b)

JoaN είπε...

zhtwwwww (etsi ki alliws den yparxei periptwsh na katalabw poia ennoeis) :P

Spyros είπε...

h gynaika tou prwtagwnisth paidi moy....

JoaN είπε...

xaxaxaxa re de 8ymamai tpt lemeeeeeee , oyte poy 8ymamai pote thn eidathn tainia....

antigonos είπε...

Κι όμως οι κινηματογραφικοί κόσμοι έχουν περισσότερη πλάκα από το δικό μας.

JoaN είπε...

χμ.. δεν είμαι σίγουρη γι αυτό... (γουελ καμ)