Κυριακή, 4 Μαρτίου 2007

Ακόμα θα όταν και

Θυμάμαι τότε που σε κάθε βόλτα γκρίνιαζα και ρωτούσα: "Φτάνουμε; Κουράστηκααα... "
Και εσύ έλεγες: "σε Λίγο..." Και δεν μπορούσα να καταλάβω και ρωτούσα: "Πόσο είναι το λίγο;;;" απαντούσες: "Κάνε υπομονή..."
Τώρα θα μου πεις που βρίσκομαι; Πόσο έχω ακόμα; Φτάνω κάπου; Πότε;
Το ξέρω πως ούτε συ ξέρεις πια... θα κάνω υπομονή. Δε ξέρω αν θα τα καταφέρω. Δεν ξέρω αν μπορώ να κάνω και τίποτα άλλο.
Πάντως: "... κουράστηκα κι αποχωρώ, θέλω έναν κόσμο πιο απλό. Θέλω ένα κόσμο πιο απλόοοοο... σαλαλαλα"

(Θέλε ...)

8 σχόλια:

Georgia είπε...

Εγώ ακόμα το ρωτάω αυτό σε κάθε βόλτα! ;) Hey... Κουκλίτσα... Υπομονή λέμε! ;) Σμμμουάκ!

JoaN είπε...

!!! ti amesh antapokrish!!! :D
posoo akomaaa... salalala OEO?

Georgia είπε...

Πάντα δίπλα σας όταν μας χρειάζεστε!! ;) Όσο χρειαστείειει λέμε! ;) (ΟΕΟ!)

JoaN είπε...

georgia xairomai dhladh akoma leitoyrgei h fash psyxo8erapias?! ... nice... :)) ouf oufff ouffff

Georgia είπε...

Eννοείται! Εγώ τώρα είμαι στη φάση "breathe in-breathe out" για να κρατηθώ! Κάνε κι εσύ το ίδιο! Πάμε μαζί! Έλα να μη χάνουμε το ρυθμό λέμε! ;) Breathe in.... Breathe out....

JoaN είπε...

xaxaxaxaxaa nai sai kala! moy ftia3es to kefi!!! pou sai... mexri 2 anases na paroume.. alliws pali se paniko 8a bre8oume... h 8a to gennhsoume prowra ;)

Blogaki είπε...

Ει μικρούλι!!!Τι έγινε;; Κουράστηκες;;;Κιόλας!! Έεεεεχουμε ακόμαααα!!Αλλά θα'χει πλάκα!Θα δεις!!:))))

JoaN είπε...

blogaki έχουμε ε? καλά κάνωωω, μια στάσηη! ...σ ένα κόσμο "μαγικό " οοοο σαλαλαλα