Πέμπτη, 15 Φεβρουαρίου 2007

Τελικά

Παρακολούθησα μεγάλο μέρος της πορείας που τράβηξε η βαλίτσα με τα 5 χαρακτηριστικά του εαυτού του καθενός. Από τη μία ευχαριστώ blogaki
και Σπύρο που με βάλανε στο παιχνιδάκι αυτό, από την άλλη επειδή δεν έχω άτομα να πετάξω τη βαλίτσα-σοκοφρέτα-μπαλάκι, έλεγα να μην γράψω. εε τελικά μάντεψε! ...

  1. Ενώ θαρρώ πως είμαι οργανωτικό άτομο, το δωμάτιό μου είναι μονίμως ακατάστατο, σύμφωνα πάντα με άλλων τις απόψεις. Διότι εγώ μια χαρα το βρίσκω, όλα έχουν τη θέση τους στο πάτωμα κ παντού. Δεν καταλαβαίνει κανείς πως έχουν λόγο που βρίσκονται εκεί και φιλοσοφία ολόκληρη!? (απ την άλλη μια φίλη τελείως χύμα είναι εκνευριστικά τακτική!)
  2. Όταν γράφω κάτι, πρώτα το γράφω με στυλό σε χαρτί και μετά στο πισί. Κατευθείαν έμπνευση δεν έρχεται.
  3. Καφέ ευχαριστιέμαι μόνο σπίτι μου, από τα χεράκια Μου. Σπάνια μ αρεσει σε καφετέριες και ποτέ δεν μπορώ να τον πετύχω σε ξένο (καταλαβαίνεις τι εννοώ ξένο) σπίτι!
  4. Όταν διαβάζω ένα βιβλίο είτε για ψυχαγωγία είτε για τα μάτια του κόσμου (=σχολή), μου αρέσει να υπογραμμίζω, να γράφω πάνω σχόλια κλπ κλπ. κι ας πηγαίνω ενάντια στην επιστήμη μου.
  5. Εξακολουθώ να χάνω λάηβ για χαζούς λόγους...


"Τι κατάλαβες λοιπονννν;-jo-. Είσαι μόνηη κ ειμ' απώνννν σαλαλαλα"


2 σχόλια:

Blogaki είπε...

Μια χαρά μας τα'πες κι εσύ!! Και καλά έκανες και έγραψες για να μπαίνεις στο μπλογκοπαίχνιδο!!
Καλό ΣΚΔ!!!

JoaN είπε...

blogaki s eyxaristw poly k pali gia thn prosklhsh...
ayto to SkD ypopto moiazei... 8ymizei organwsh h kati tetoio...
Tespa.. Kala na perasoyme :))