Τρίτη, 27 Φεβρουαρίου 2007

Ουφ θα

Πόσο μ' αρέσει να μαζεύω πράγματα! Πόσο μ' αρέσει να μαζεύω πράγματα!! Πόσο μ' αρέσει να μαζεύω πράγματα!!! (Πόσο μ αρέσουν οι καραμελίτσες σαλαλα, πόσο μ' αρέσει ο τρόπος σαλαλα, πόσο μ' αρέσει αυτό το γέλιο σουυυ σαλαλα)
Πόσο δεν μ' αρέσει να πετάω- αποχωρίζομαι πράγματα που έχω φυλάξει... Δυστυχώς ήρθε ο καιρός να τα πετάξω ΟΛΑ. Το ξέρω. Δε θέλω να το κάνω, αλλά πρέπει γιατί εσύ δεν ξέρεις τι να τα κάνεις όλα αυτά που έχω κρατήσει και έχεις περάσει πολλές ώρες αγχωμένη κάνοντας σχέδια για το πώς θα βάλεις τα σεντόνια (με το σωστό τέτρις) για να χωρέσουν όλα. Πότε φτάνεις στο αμήν μου λες:"Θα φύγουμε απ' το σπίτι να ζήσουν τα πράγματα. Μη δένεσαι με τα αντικείμενα. Στο δικό σου σπίτι θα τα πάρεις ΟΛΑ αυτά και θα δω που θα τα βάλεις.Ίδια ο πατέρας σου κτλ" Έχεις δίκιο. Σ' όλα... το ξέρω αλλά χρονοτριβώ... Ε σήμερα πήρα τη μεγάλη απόφαση. Θα δώσουμε τη συλλογή (no 352) με τα σαπουνάκια! : Η χαρά σου απεριόριστη.
Πήρα τα κουτιά με τα σαπουνάκια και τα άδειασα στο πάτωμα. Μυρωδιές και αναμνήσεις γέμισαν το δωμάτιο. Κάθε σαπούνι είχε τη δική του ιστορία, όμως κανείς δε το έγραψε στον τοίχο με μπογιά. Μερικά ήταν από ταξίδια των γιαγιάδων μου απ τας Ευρώπας (πολυταξιδεμένες, τι να πεις. Κι εγώ με το στα 7ο μου θα πάω "με το πούλμαν"). Άλλα μου τα είχε δώσει η κ.Εύη, η δασκάλα των γαλλικών μου, η οποία τα έφερνε από δικά της ταξίδια, αλλά και από του στρατιωτικού άντρα της. Τον είχε πιέσει επανειλημμένα να της φέρνει ό,τι σαπούνι είχε το ξενοδοχείο γιατί τα ήθελε για μια μαθήτριά της(Τι καλή...). Κάποια άλλα ήταν από δώρα καλαθάκια, ξέρεις τα γνωστά με 1 αφρόλουτρο, 1 σαπούνια πλάκα, άλατα, 2 λαδάκια και μικροσκοπική πετσετουλινίτσα (όλα στην ίδια απόχρωση). Και τα υπόλοιπα τα είχα αγοράσει εγΩ (μικρή είχα πιο πολλά λεφτά απ' ότι τώρα, αλλά αυτό άλλο θέμα).
Τα έβγαλα φωτογραφίες σε διάφορες πόζες and... out of the door. (σνιφ κλαψ λιγμ) Αχ.... κάθε σαπούνι μια ιστορία(επαναλαμβάνομαι ναι), χαμόγελα νοσταλγικά και το συμπέρασμα: τελικά έχω περάσει καλά... Εσύ,φίλε μου, δεν καταλαβαίνεις τι λέω ακριβώς (αυτό το ακριβώς θα με φάει αλλά κι αυτό άλλο θέμα). Δε πειράζει. Νεξττττ Ποια άλλη συλλογή έχει σειρά;;; Μπα δεν μπορώ άλλους αποχωρισμούς για σήμερα...Άλλη μέρα θα πετάξω και τους άλλους θησαυρούς μου... :(

6 σχόλια:

pietà είπε...

Άχου!
Γιατί το κάνεις αυτό καλέ;;; Με πληγώνεις αφάνταστα, να το ξέρεις. Εγώ τις συλλογές μου, ποτέ!!!

Blogaki είπε...

Κρίμα!! :( Την πιο μυρωδάτη συλλογή σου βρήκες κι εσύ να πετάξεις;;

JoaN είπε...

Για να το κάνω θα πει πως δεν μπορούσα διαφορετικα. Πιέτα θέλω να με καταλάβεις. Δεν είχα άλλη επιλογή! :P Σοβαρά πάντως ήταν μια συλλογή που εύκολα χαλάει κ απορώ πως κράτησε 15 χρόνια σε τόσο καλή κατάσταση.Αφήστε που έχω ακούσει ότι τα σαπούνι μαζεύουν ποντίκια... τα οποία παρακαλώ δε θα θελα!
Blogaki έχω κρατήσει όμως τη συλλογή με τα λαδάκια και αυτή με τα αρώματα μινιατούρες(έχω κασετίνες ολάκερες!). = έχω κ πιο μυρωδάτες συλλογές... ;)

pietà είπε...

Δικαιολογίες....

Georgia είπε...

Τι πήγες κι έκανες λέει??????????????????? Τα σαπουνάκια??????????????? (τρέμω από την ταραχή.....) Σήκω τώρα, αμέσως, πάμε να προλάβουμε το σκουπιδιάρικο να τα πάρουμε πίσω!! ΤΩΡΑ λέω!!! (Και δεν τα έδινες σε μένα???) ;)

JoaN είπε...

xaxaxa georgia.. ta edwsa se ena koritsaki... mh fobasai.. hremise.. pare 2 ba8ies anases.. :))