Πέμπτη, 15 Φεβρουαρίου 2007

Όταν θα

(συνέχεια της χθεσινής μέρας- 14/02/07)
Και κάθισα και είδα τηλεόραση, αντί να κοιμηθώ που τοοοσο ήθελα. Και βλέπω ένα κοριτσάκι με αφέλειες και κοντό κόκκινο μαλλί να είναι στο κρεβάτι του ξύπνιο. Στο δωμάτιό της μπαίνει ο μπαμπάς της ο κλόουν.
-Είσαι έτοιμη για το πρωινό της _ουλας; (δεν άκουσα ποιανης το πρωινό)
-Ναι, είμαι.
-Οκ Τζότζο. πάμε πριν ξυπνήσει η μαμά. (ΤΙ?????? την λένεJojo τη μικρή! ταυτίστηκα αμέσως και κάθισα κ είδα κ τα επόμενα δυο επεισόδια!το προτείνω να το δείτε........)
α.. τελικά το πρωινό ήταν της Ροδύλας, ποιά ειναι αυτή δε ξέρω. Μάλλον ήταν πως λέμε ημέρα μητέρας. Στο τέλος κάθε επεισοδίου η Τζότζο έλεγε "τι έμαθε σήμερα" (πχ. ότι είναι πολυ δύσκολο να κάνεις το πρωινό κι γι αυτό που η μανούλα το φτιάχνει κάθε μέρα, πρέπει να της λέμε ευχαριστώ κ να την βοηθάμε)

Αναχώρηση απ το σπίτι απ τις 5:30 και στον προορισμό μου έφτασα στις 7:10. Σε ενημερώνω πως το πολυ έπρεπε να κάνω μισή ώρα. Έλα όμως που είχαν κλείσει την Κατεχάκη κ ήμασταν μισή ώρα και έξω απ τη σωτηρία σημειωτόν! Όταν αποφάσισα να παρατήσω το λεωφορείο και να πάω με τα πόδια-μετρό-λεωφορείο... και φτάνω στο μετρό και βγαίνω απ το με μετρό, πέφτω και χτυπάω στην κυλιόμενη σκάλα και παίρνω το άλλο λεωφορείο και βλέπω την ίδια ώρα στο απέναντι ρεύμα το λεωφορείου που ήμουν(και το κατάλαβα επειδή είδα τον χαρακτηριστικό επιβάτη πίσω απ τον οδηγό... )ΚΑι φτάνω στην Μιχαλακοπούλου και είναι πηγμένη και αυτή. Τούτη τη φορά το λεωρωρείο δεν είναι δέξια να μπορέσει να ανοίξει πόρτα. Τελικά έφτασα στον προορισμό μου ολιγον κουδούνι...

Προχθές ήταν Τρίτη και 13 (με λένε για προληπτική μα το φερέε η μοίρααα στις 13 να μείνω ορφανή στις 13, στις 13 και χήρααα σαλαλα) που υποτίθεται πως είναι γρουσούζικη μέρα και δεν μου συνέβη τίποτα περιεργο. Χθες που ήταν 14/2 ήταν κακή μέρα όπως κατάλαβες. Και σε ρωτάω γω τώρα μήπως αντί για τη φήμη που έχει η 14/2 να την αλλάξουμε κ να της δώσουμε την γκαντεμω-φήμη?! (κατέβασα πρόταση ε!)

2 σχόλια:

Georgia είπε...

Jojo με αποκαλούν όοοολοι οι συμφοιτητές!!!!! (Αλλά δεν ήμουν εγώ, ορκίζομαι!!) :*

JoaN είπε...

xaxaxa nai re sy. EGW HMOYN :P